Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du innom
En bokhandel kan det hende du finner en av de første på salg til under 200kr
Den blir fin!

så fin. Har en en hel bunt med sånn tråd som man hekler sånne duker, men jeg får det nesten ikke til. Har til og med bøker som det sånn sett er beskrevet på en forståelig måte, men får det bare ikke til 

Sykarrierens plagg nr #2! Brukte en hel dag - men ganske fornøyd med resultatetGleder meg til å prøve den på storebror!
Vis vedlegget 266511
Skal sying være avslappende forresten? For aldri vært så anspent og sliten før etter en dag hjemme alene![]()

Hun ser ut som om hun har vært på fylla i en ukeVis vedlegget 266513

Den har nok vært i barskapet når jeg har snudd megFin daSelv om det ble litt for mange shot
![]()

Den har nok vært i barskapet når jeg har snudd meg![]()
som kattene / hundene hvis du lar dem være inne mens du er ute på ærend vet man aldri hva man kommer hjem til 

Haha, helt sant!Vet jo aldrisom kattene / hundene hvis du lar dem være inne mens du er ute på ærend vet man aldri hva man kommer hjem til
![]()
Haha, helt sant!
Budsjettet vårt for "ting dyrene gjør" har blitt veldig høyt etterhvert.![]()

Nei! Det må jeg snuse etter når Viken får gjort jobben sinHe he
Har du sett programmet som gikk på tv? vet ikke om det går ennå eller skal begynne igjen.
Der det hadde blitt satt opp skjulte kamera i huset / leiligheten også skulle eierne dra vekk også fikk dem se video klippene etter på der dem fikk se alt hva dyrene gjorde når dem ikke var hjemme![]()
Nei! Det må jeg snuse etter når Viken får gjort jobben sinhørtes rasende festlig ut!
håper det begynner å sendes igjen på tv 
Så flink!Sykarrierens plagg nr #2! Brukte en hel dag - men ganske fornøyd med resultatetGleder meg til å prøve den på storebror!
Vis vedlegget 266511
Skal sying være avslappende forresten? For aldri vært så anspent og sliten før etter en dag hjemme alene![]()
Åhhhså fin. Har en en hel bunt med sånn tråd som man hekler sånne duker, men jeg får det nesten ikke til. Har til og med bøker som det sånn sett er beskrevet på en forståelig måte, men får det bare ikke til
Kan du ikke komme hit en tur så kan du lære meg å hekle sånne duker?
![]()
Den blir fin!
Men måtte le da, for jeg blandet litt med ammeinnleggtråden hvor noen snakket om å hekle eget ammeinnlegg. Syntes kanskje dette ble litt for stort.![]()
Kan ha heklekurs [emoji6] er alltid interessert i bøker med oppskrifter på duker.
Men kan man det grunnleggende så får man til det meste. Den her er sålangt laget av luftmasker staver kjedemasker og fastmasker. Men den er stor så tar litt tid å gå runden.

Litt over 1x1 meterDa er kanskje ditt teppe en del større? Mitt skulle ikke være større enn ca 60x80.![]()