Håndarbeid

Er du innom
En bokhandel kan det hende du finner en av de første på salg til under 200kr

Jeg blander lett de bøkene jeg. Vet ikke om det er fordi dem har laget så mange att jeg har kommet ut av tellingen :p Tenkte på den blå aktige boka "strikk til hele familien" men den er sikkert ikke den første? Eller så har det vert den "sommerbarn", men nå har jeg sett att ny bok som heter "vinterbarn" kommer ut. Så da har jo jeg selvfølgelig lyst på både "sommerbarn" og "vinterbarn"

Vis vedlegget 266506

Duken vokser :) 4 runder med ruter så kan jeg begynne med stjerne kantene :)

Åhhh :Heartred så fin. Har en en hel bunt med sånn tråd som man hekler sånne duker, men jeg får det nesten ikke til. Har til og med bøker som det sånn sett er beskrevet på en forståelig måte, men får det bare ikke til :( Kan du ikke komme hit en tur så kan du lære meg å hekle sånne duker? :p:hilarious::hilarious:

Sykarrierens plagg nr #2! Brukte en hel dag - men ganske fornøyd med resultatet :D Gleder meg til å prøve den på storebror!
20180712_155828-1512x2016.jpg

Skal sying være avslappende forresten? For aldri vært så anspent og sliten før etter en dag hjemme alene :wacky:

Sykarrierens plagg nr #2! Brukte en hel dag - men ganske fornøyd med resultatet :D Gleder meg til å prøve den på storebror!
Vis vedlegget 266511

Skal sying være avslappende forresten? For aldri vært så anspent og sliten før etter en dag hjemme alene :wacky:

Jeg syns håndarbeid i seg selv er veldig avslappende. Jeg er jo nesten avhengig av at det er noe rundt meg. Pleier alltid å ha med om det så er bare noen garn nøster eller strikkepinner i veska, eller så blir jeg stresset og urolig :hilarious::hilarious:

Hun ser ut som om hun har vært på fylla i en uke :hilarious:20180712_162736-1080x1080.jpg

Haha, helt sant!
Budsjettet vårt for "ting dyrene gjør" har blitt veldig høyt etterhvert. :p

He he :p
Har du sett programmet som gikk på tv? vet ikke om det går ennå eller skal begynne igjen.
Der det hadde blitt satt opp skjulte kamera i huset / leiligheten også skulle eierne dra vekk også fikk dem se video klippene etter på der dem fikk se alt hva dyrene gjorde når dem ikke var hjemme :hilarious::hilarious::hilarious:

He he :p
Har du sett programmet som gikk på tv? vet ikke om det går ennå eller skal begynne igjen.
Der det hadde blitt satt opp skjulte kamera i huset / leiligheten også skulle eierne dra vekk også fikk dem se video klippene etter på der dem fikk se alt hva dyrene gjorde når dem ikke var hjemme :hilarious::hilarious::hilarious:
Nei! Det må jeg snuse etter når Viken får gjort jobben sin :D hørtes rasende festlig ut!

Nei! Det må jeg snuse etter når Viken får gjort jobben sin :D hørtes rasende festlig ut!

Ja gjør jo det :p har tenkt tanken selv å sette opp kameraer når både jeg og samboeren min ikke er hjemme for å se alt tulle katta driver med når vi ikke er tilstede :hilarious: håper det begynner å sendes igjen på tv :hilarious:

Vis vedlegget 266511

Så flink! :D Og nei, sying er ikke noe avslappende når man er relativt nybegynner :p Her er det høye skuldre og mye frustrasjon, så trenger et par dager på å komme meg etterpå :rolleyes:

Snart ferdig med erme nr 2 på Skappel og klar for sammenstrikking, men et er varmt med den pusete ulla i en allerede intens varme! :dead:

Åhhh :Heartred så fin. Har en en hel bunt med sånn tråd som man hekler sånne duker, men jeg får det nesten ikke til. Har til og med bøker som det sånn sett er beskrevet på en forståelig måte, men får det bare ikke til :( Kan du ikke komme hit en tur så kan du lære meg å hekle sånne duker? :p:hilarious::hilarious:

Kan ha heklekurs [emoji6] er alltid interessert i bøker med oppskrifter på duker.

Men kan man det grunnleggende så får man til det meste. Den her er sålangt laget av luftmasker staver kjedemasker og fastmasker. Men den er stor så tar litt tid å gå runden.

Den blir fin! :)

Men måtte le da, for jeg blandet litt med ammeinnleggtråden hvor noen snakket om å hekle eget ammeinnlegg. Syntes kanskje dette ble litt for stort. :hilarious:

Haha har du ikke hørt om ammepuppene når melka kommer[emoji23]

Fra d85 til 105KK

Kan ha heklekurs [emoji6] er alltid interessert i bøker med oppskrifter på duker.

Men kan man det grunnleggende så får man til det meste. Den her er sålangt laget av luftmasker staver kjedemasker og fastmasker. Men den er stor så tar litt tid å gå runden.

Det var liksom det. Men har ikke det grunnleggende i bunn så det er det som mangler :hilarious::hilarious:

Back
Topp