Skravletråd Juli

Endelig viser resultatene da jeg går på ekstern lavkarbo diett. Jubler av lykke at jeg passer buksene mine igjen :D <3 :smiley-bounce016

Endelig viser resultatene da jeg går på ekstern lavkarbo diett. Jubler av lykke at jeg passer buksene mine igjen :D <3 :smiley-bounce016
Gratulerer
Høyt utslag på ketostik?
Har det jeg også :)

Har vært der av og på (ketose) ganske lenge.
Har gått ned over 30 kg med lavkarbo og trening, har en 5-10 kg igjen :)
Så ufattelig flink du er. Bøyer meg i støvet :D Har bare gått på dette i en uke i dag. Så er overrasket allerede. Har satt ett mål å det er å gå en mnd på ekstrem, for så utvide det litt :)

Så ufattelig flink du er. Bøyer meg i støvet :D Har bare gått på dette i en uke i dag. Så er overrasket allerede. Har satt ett mål å det er å gå en mnd på ekstrem, for så utvide det litt :)
Jeg er egentlig nødt til å gå på ekstrem har jeg funnet ut, dog ikke alltid like lett.
Gikk ned fra 3-7 migreneantall i uken til en 2-4 i måneden når jeg går på ekstrem.
Har perioder hvor jeg fremdeles går på lavkarbo, men ikke ketose og da kommer den tilbake.
Har på en måte fått et nytt liv, men savner litt det å kunne spise hva jeg vil, må planlegge sprekk med om jeg har tid til å potensielt være syk dagen etter

Jeg er egentlig nødt til å gå på ekstrem har jeg funnet ut, dog ikke alltid like lett.
Gikk ned fra 3-7 migreneantall i uken til en 2-4 i måneden når jeg går på ekstrem.
Har perioder hvor jeg fremdeles går på lavkarbo, men ikke ketose og da kommer den tilbake.
Har på en måte fått et nytt liv, men savner litt det å kunne spise hva jeg vil, må planlegge sprekk med om jeg har tid til å potensielt være syk dagen etter
Føler så med deg angå migrenen. Har slitt med migrene siden jeg var 7år. Det er noe herk hele greia. Håper den blir mindre og mindre for deg <3

Føler så med deg angå migrenen. Har slitt med migrene siden jeg var 7år. Det er noe herk hele greia. Håper den blir mindre og mindre for deg <3
Så lenge jeg klarer å kontrollere kostholdet går det greit.
De jeg får nå er ofte i forbindelse med mensen og en STOR!!!! hunger etter sjokolade :p
Dog også litt med stress med jobben

Blir gal v at sambo snorker. Jeg er høygravid og får jo null søvn :(

God morgen
Våken mellom 2 og 6 i natt.
Skal hente kengubarnet kl 13, ellers ingen planer annet enn å vaske hus

Ikke noe for daglig altså?

Har paracet 1g, maxalt, imigran, tramadol og en til migrenemedisin ved behov. Men de er jo ikke daglig da [emoji4] Eller paraceten går helst daglig ser jeg da [emoji849]
Paracet er vel daglig her og sånn egentlig .:sorry:

Paracet er vel daglig her og sånn egentlig .:sorry:
Null problem altså. [emoji39] Trodde gjerne du gikk på noe sarotex eller noe slikt utenom. Tror den heta det. Jeg prøvde den. Men den hadde null virkning i det daglige dessverre. Syns å huske revmatalogen nevnte det var den mest vanlige [emoji4]

En miniselbuvott ferdig. Gjorde dessverre en feil noen runder. Altså. Votten er like hrl og gjør nytten. Er bare ett par runder liksom... Menmen. Den vil fremdeled varme og gjøre nytten på en babys hender og de legger gjerne ikke særlig merke til den lille feilen. Mye av strikken min er jo det da. Jeg lærer jo mens jeg strikker helst [emoji849]

Null problem altså. [emoji39] Trodde gjerne du gikk på noe sarotex eller noe slikt utenom. Tror den heta det. Jeg prøvde den. Men den hadde null virkning i det daglige dessverre. Syns å huske revmatalogen nevnte det var den mest vanlige [emoji4]
ja, prøvde den i flere år for en 10-15 år siden. men gav ikke noe effekt.

Back
Topp