Leverihåpet
Gift med forumet
Endelig viser resultatene da jeg går på ekstern lavkarbo diett. Jubler av lykke at jeg passer buksene mine igjen
<3 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

GratulererEndelig viser resultatene da jeg går på ekstern lavkarbo diett. Jubler av lykke at jeg passer buksene mine igjen<3
![]()
Jeg har ikke måltGratulerer
Høyt utslag på ketostik?
Har det jeg også![]()
Har vært der av og på (ketose) ganske lenge.Jeg har ikke målt
Gratulerer så masse til deg også![]()
Åhhhh koseligHun begynte på skolen i fjor, og fremdeles når hun er med i barnehagen for å hente Lille U (hun er yngst i kullet på skolen, og han er født tidlig på året så ikke menge månedene mellom dem) så hiver han seg rundt halsen på henne når han ser henne
Så ufattelig flink du er. Bøyer meg i støvetHar vært der av og på (ketose) ganske lenge.
Har gått ned over 30 kg med lavkarbo og trening, har en 5-10 kg igjen![]()
Jeg er egentlig nødt til å gå på ekstrem har jeg funnet ut, dog ikke alltid like lett.Så ufattelig flink du er. Bøyer meg i støvetHar bare gått på dette i en uke i dag. Så er overrasket allerede. Har satt ett mål å det er å gå en mnd på ekstrem, for så utvide det litt
![]()
Føler så med deg angå migrenen. Har slitt med migrene siden jeg var 7år. Det er noe herk hele greia. Håper den blir mindre og mindre for deg <3Jeg er egentlig nødt til å gå på ekstrem har jeg funnet ut, dog ikke alltid like lett.
Gikk ned fra 3-7 migreneantall i uken til en 2-4 i måneden når jeg går på ekstrem.
Har perioder hvor jeg fremdeles går på lavkarbo, men ikke ketose og da kommer den tilbake.
Har på en måte fått et nytt liv, men savner litt det å kunne spise hva jeg vil, må planlegge sprekk med om jeg har tid til å potensielt være syk dagen etter
Så lenge jeg klarer å kontrollere kostholdet går det greit.Føler så med deg angå migrenen. Har slitt med migrene siden jeg var 7år. Det er noe herk hele greia. Håper den blir mindre og mindre for deg <3
Jupp er jo detHihi Ok . De er søte![]()
Kos dereGod morgenbarna fri i dag og vi reiser på akvariet
![]()
Paracet er vel daglig her og sånn egentlig .Ikke noe for daglig altså?
Har paracet 1g, maxalt, imigran, tramadol og en til migrenemedisin ved behov. Men de er jo ikke daglig da [emoji4] Eller paraceten går helst daglig ser jeg da [emoji849]

Null problem altså. [emoji39] Trodde gjerne du gikk på noe sarotex eller noe slikt utenom. Tror den heta det. Jeg prøvde den. Men den hadde null virkning i det daglige dessverre. Syns å huske revmatalogen nevnte det var den mest vanlige [emoji4]Paracet er vel daglig her og sånn egentlig .![]()
ja, prøvde den i flere år for en 10-15 år siden. men gav ikke noe effekt.Null problem altså. [emoji39] Trodde gjerne du gikk på noe sarotex eller noe slikt utenom. Tror den heta det. Jeg prøvde den. Men den hadde null virkning i det daglige dessverre. Syns å huske revmatalogen nevnte det var den mest vanlige [emoji4]