På vei inn i systemet

Stjernestrikk

Elsker forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei :)
Jeg er ny her inne på assistert. Vi har tid til forsamtale den 2 august, og er veldig spente!
Mannen avleverte sædprøve i dag, og vi hadde regnet med å skulle vente på svar frem til forsamtalen. Men de var bare så koselige oppe på avdelingen og foreslo at de ville ringe med svaret når de hadde det. De ringte bare få timer senere, prøven var helt normal og de gleder seg til å se oss til august. Veldig godt inntrykk etter første møte i alle fall :D

Jeg har PCOS og har ikke hatt menstruasjon siden vi begynte å prøve for 7 måneder siden, vi har vært veldig heldige som har fått hjelp såpass tidlig. Det var sånn sett også planlagt da PCOS'en har vært kjent i mange år. Men veldig glad for at det heldigvis ikke er noe unormalt med mannen, det hadde gjort tingene ekstra vanskelig ;)
Så nå sniker jeg rundt her inne og leser litt om andres erfaringer :)

Velkommen hit[emoji5] håper du får et kort opphold[emoji173]️[emoji173]️ masse lykke til med veien dere har foran dere[emoji5]

Hei! Vi er også på vei inn i systemet[emoji5] Etter litt over et halvt år med prøving tok vi fertilitetssjekk hos Hausken og det viste seg at jeg har PCOS. Nå har vi hatt tre pp med lavdose hormonstimulering uten positivt resultat og har straks prøvd i et år.
Hausken har derfor henvist oss offentlig og nå ventet vi på å få dato for forsamtale[emoji4]

Hei! Vi er også på vei inn i systemet[emoji5] Etter litt over et halvt år med prøving tok vi fertilitetssjekk hos Hausken og det viste seg at jeg har PCOS. Nå har vi hatt tre pp med lavdose hormonstimulering uten positivt resultat og har straks prøvd i et år.
Hausken har derfor henvist oss offentlig og nå ventet vi på å få dato for forsamtale[emoji4]

Så bra å høre at dere ble tatt så godt i mot![emoji4]

Velkommen hit[emoji5] håper du får et kort opphold[emoji173]️[emoji173]️ masse lykke til med veien dere har foran dere[emoji5]

Tusen takk, jeg krysser fingre, men prøver også å være litt realistisk :)

Og gratulerer med gutten som er på vei! Ser dere har hatt en ganske lang reise <3

Så bra å høre at dere ble tatt så godt i mot![emoji4]
måtte dere vente lenge fra henvisning til forsamtale?

Hei
Ja, overraskende godt synes jeg. Veldig betryggende <3
Vi har vært ganske heldige tror jeg, ble henvist til fertilitetsklinikken i slutten av mai, og har fått time 2 august. Så knappe to måneder, men vi bor i Danmark da.
Skal sies at jeg ikke har gjort så mye annet enn å vente på timer hos egen lege, PCOS avdeling og nå tilslutt fertilitetsklinikken. Så egentlig ventet siden slutten av januar, hehe!

Tusen takk, jeg krysser fingre, men prøver også å være litt realistisk :)

Og gratulerer med gutten som er på vei! Ser dere har hatt en ganske lang reise <3

Det er lurt å være litt realistisk[emoji1303] så man ikke går på en skikkelig smell om man ikke lykkes på første forsøk[emoji5]

Tusen takk[emoji173]️ lang vei her ja, men er verdt det når man første lykkes[emoji173]️

Hei
Ja, overraskende godt synes jeg. Veldig betryggende <3
Vi har vært ganske heldige tror jeg, ble henvist til fertilitetsklinikken i slutten av mai, og har fått time 2 august. Så knappe to måneder, men vi bor i Danmark da.
Skal sies at jeg ikke har gjort så mye annet enn å vente på timer hos egen lege, PCOS avdeling og nå tilslutt fertilitetsklinikken. Så egentlig ventet siden slutten av januar, hehe!

Skjønner, så bra dere fikk komme til fort nå da[emoji5] Lykke til, håper dere får klaff fort[emoji4]

Det håper jeg også[emoji4]Det er jo ikke lenge til 2. August, og jeg ser at mange starter behandling kort tid etter forsamtalen, så forhåpentligvis blir det ikke så lenge å vente for dere[emoji2]
Har sett det jeg og, så jeg håper! Men prøver å forberede meg på at vi kanskje må vente mer før vi kommer i gang. Har gått på metformin i 6 uker og der skjer ikke noe, bortsett fra dårlig mage [emoji85] men har gått ned 5 kilo siden februar da, så jeg jobber hardt på den fronten og :)

Back
Topp