Stripping

MagMetal

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei jenter...et dumt spørmål til dere som har erfaring med stripping...jeg visste ikke at det gjør såååååå drittvondt...ikke selve strippingen men tiden etterpå....varer det lenge vanligvis??? Herregud...jeg skjønner at det skal provosere rier...men det som jeg kjenner nå overrasker meg...:)
 
Husker ikke helt hvor lenge men varte vell en 3-4 timer for min del. Men går med de samme smertene flere ganger til dagen uansett så blitt ganske vandt til det[emoji28] smertene jeg kjente etter stripping var hvertfall veldig sterke menssmerter i mage, rygg, rumpe, lår til og med helt ned i leggene[emoji28]
 
Det tror jeg varierer veldig fra person til person. Noen sier de ikke kjenner så mye verken under selve strippinga eller etterpå, før plutselig riene kan starte, eller ikke.
Andre synes det gjør forferdelig vondt å bli strippet og sliter med maserier i mange dager etterpå som ikke fører til noe som helst.

Jeg tror dessverre ikke det finnes noe godt svar på spørsmålet ditt, men håper smertene dine fører noe vei :D
 
Husker ikke helt hvor lenge men varte vell en 3-4 timer for min del. Men går med de samme smertene flere ganger til dagen uansett så blitt ganske vandt til det[emoji28] smertene jeg kjente etter stripping var hvertfall veldig sterke menssmerter i mage, rygg, rumpe, lår til og med helt ned i leggene[emoji28]
Takk for svar!!det er det jeg kjenner...
 
Det tror jeg varierer veldig fra person til person. Noen sier de ikke kjenner så mye verken under selve strippinga eller etterpå, før plutselig riene kan starte, eller ikke.
Andre synes det gjør forferdelig vondt å bli strippet og sliter med maserier i mange dager etterpå som ikke fører til noe som helst.

Jeg tror dessverre ikke det finnes noe godt svar på spørsmålet ditt, men håper smertene dine fører noe vei :D
Takk for svar!
 
Jeg ble strippet på termindato av jordmor, hun brukte vel 5 sekunder. Gjorde vondt der og da men fikk ikke noe murringer eller noe.

På sykehuset en uke etter termin ble jeg strippet av ei annen jordmor og GODE GUD!!! Jeg svettet og skalv som et aspeløv mens hun rotet oppi der i 5 minutter. Da fikk hun løsnet rundt hele fostervannshinnen. Blødde som bare det da hun var ferdig, og fikk effektive rier innen 5 minutter:hilarious: Lillemann var ute 9 timer etterpå :)

Er sikker på at han hadde kommet på termindato om hun hadde strippet like godt som jordmor på sykehuset gjorde. Tror det kommer an på hvor hardt de stripper, mtp hvilken effekt det har. Hun første bare pirket, mens hun andre rotet rundt som en miksmaster og gav seg ikke før alt var vekk. :inpain:
 
Jeg ble strippet hos jordmor i dag. Hadde siste kontroll hos henne før hun går ut i ferie i morgen så fikk henne til å sjekke modning og strippe meg. Hadde ca 1,5 cm åpning og hun rotet godt rundt, og mente hun fikk strukket godt på hinnene. Gjenstår å se om det har noe for seg nå da. Er 39+0 i dag, og har 10 dager igjen til termin. Hadde vært fint å oppleve at fødsel starter av seg selv denne gang. Med førstemann ble jeg satt i gang med modningspiller og fikk 9 dager over termin...
 
Med nr 1 ble jeg "liksomstrippet" hos jordmor, men de var bare pirking. Så var jeg hos en mannlig gynekolog 4 dager over termin. Han sa at "du har en stor gutt inni her, og det er ikke vits at du går lenger. Legg seg ned her" . Og så kjørte han på så jeg skreik! Blødde godt etter :hilarious:, "sånn! Du blir mamma enten i natt eller i morgen". kl 06 neste morgen begynte fødselen, og han var ute 5 dager over termin.

Med nr 2 ønsker jeg selv stripping, og fikk time på sykehuset 5 dager over termin. Mannlig gynekolog dette også. Han ba meg si stopp når jeg ikke klarte.mer smerter. Ikke pokker om jeg ville gi beskjed :p til slutt så sa han at han ikke kunne gjøre det mer, da han ikke syntes han kunne påføre meg mer smerter. Satt meg i bilen, og riene starta på vei hjem. Måtte bare hjem å snu i døra. Gutten kom samme ettermiddag :)

Så stripping ER effektivt om det gjøres skikkelig ;)
 
Med nr 1 ble jeg "liksomstrippet" hos jordmor, men de var bare pirking. Så var jeg hos en mannlig gynekolog 4 dager over termin. Han sa at "du har en stor gutt inni her, og det er ikke vits at du går lenger. Legg seg ned her" . Og så kjørte han på så jeg skreik! Blødde godt etter :hilarious:, "sånn! Du blir mamma enten i natt eller i morgen". kl 06 neste morgen begynte fødselen, og han var ute 5 dager over termin.

Med nr 2 ønsker jeg selv stripping, og fikk time på sykehuset 5 dager over termin. Mannlig gynekolog dette også. Han ba meg si stopp når jeg ikke klarte.mer smerter. Ikke pokker om jeg ville gi beskjed :p til slutt så sa han at han ikke kunne gjøre det mer, da han ikke syntes han kunne påføre meg mer smerter. Satt meg i bilen, og riene starta på vei hjem. Måtte bare hjem å snu i døra. Gutten kom samme ettermiddag :)

Så stripping ER effektivt om det gjøres skikkelig ;)
Interessant! Jøss, tror jeg skal be jordmora være "slem" neste kontroll og ta skikkelig i :hilarious:
Husker du hvor moden du var i utgangspunktet da du ble strippet? :)
 
Jeg ble strippet av jordmor eller lege (husker ikke) på sykehuset på termindato med første. Var litt vondt,men gikk helt greit. Kan ikke huske at hun holdt på så lenge heller. I etterkant hadde jeg ingen smerter eller ubehag. Fødte dagen etter. :)
 
Interessant! Jøss, tror jeg skal be jordmora være "slem" neste kontroll og ta skikkelig i :hilarious:
Husker du hvor moden du var i utgangspunktet da du ble strippet? :)
Finn en slem jordmor! :hilarious: hehe :) husker ikke hva de sa om hvor moden jeg var, men hadde 1-2cm åpning, noe som ikke er særlig mye over termin. Denne gangen med tvillinger har jeg hatt 3-4cm åpning i 3.5 uker før vannet gikk. Kroppen er rar.
 
Finn en slem jordmor! :hilarious: hehe :) husker ikke hva de sa om hvor moden jeg var, men hadde 1-2cm åpning, noe som ikke er særlig mye over termin. Denne gangen med tvillinger har jeg hatt 3-4cm åpning i 3.5 uker før vannet gikk. Kroppen er rar.
Tror jeg skal legge ut oppdraget på mittanbud.no .... "slem og hardhendt jordmor søkes til stripping..." :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp