Cravings?

rosedama

Gift med forumet
Har du fått cravings på nå du bare MÅ ha?

Må ut å kjøp brelett i dag for æ MÅ ha kavring med brelett kjenne æ [emoji15]

Haha[emoji23] Nei egentlig ikke.. Har hatt en periode med veldig lyst på knekkebrød med leverpostei. Nå er det knekkebrød med hvitost. Og melk. Og ting som er salt. Men ingen helt ekstreme cravings. Selv om knekkebrød med smør og hvitost er syyykt digg[emoji28]

Har foreløpig mye lengre liste på ting jeg absolutt IKKE vil ha :p endrer seg nok fort når kvalmen passerer om en mnd tid eller så.

Har foreløpig mye lengre liste på ting jeg absolutt IKKE vil ha :p endrer seg nok fort når kvalmen passerer om en mnd tid eller så.

Hær å bynne det å bli ei liste på vil ikke ha ting. Eller tørr ikke spise for da blir æ kjempekvalm

Da e brelett i hus å kavring me et lass med brelett smakt himmelsk. Å æ ble ikke kvalm av det [emoji7]

Salt potetgull. Eller brødskive med makrell og majones. Og nektariner og Pepsi max

Har aldri likt baconsurra daddla æ. Men igår. Ja da kasta æ i mæ 6stk å har fantasert om det i hele dag. Blir vel sånn som sist te mæ. Lyst på alt. Altså EKSTREMT lyst på alt

Her går det unna med flere flasker med sitron Bonaqua,uten kullsyre.:happy: Alt for mye salt chips:smiley-ashamed004

Grønne epler, gulrot og vannmelon. Ironisk nok er jeg allergisk mot alt det, og ekstra ille nå i pollensesongen. Og ikke tør jeg ta medisiner, så prøver å begrense mengdene litt. Ellers går det i kaldt vann og salte chips og kjeks.
Ellers sliter jeg med mat jeg ellers liker.

Ingen cravings på meg.. Men gubben derimot! Ingen av oss er noe gode på søtsaker, men han har begynt å snavle i seg alt han kommer over [emoji23]

Ingen cravings på meg.. Men gubben derimot! Ingen av oss er noe gode på søtsaker, men han har begynt å snavle i seg alt han kommer over [emoji23]

Hihi. Så morsomt. Han hær å e litt sånn. Men hekta sæ på fersken han hær da

Toro meksikans tomatsuppe, av en eller annen grunn :P Pleier å la tomatsuppe fra bunnen, så fikk noen rare blikk første gang jeg kom drassende hjem med posesuppa mi :P Men akkurat nå er det det som funker!

Back
Topp