En hard start på livet.

mammaNovember2017

Betatt av forumet
Godgutten vår ble født lørdag 2.desember. 3536g og 50cm lang og helt perfekt! mandag startet han med feber som svingte litt i løpet av dagen. Mandagskveld ble han lagt inn på nyfødtintensiven, han har fått en eller annen form for infeksjon. De vet ikke hva og d er ikke sikkert vi får vite d heller. Men nå får han behandling og set der ut som d hjelper.

Veldig tøft for et mammahjerte!

Skal prøve å skrive mer senere når vi har litt mer oversikt og kontroll på tingene.
 
Gratulerer så mye med gutten!! :Heartpink Håper han blir raskt frisk igjen slik at dere kan få en litt hyggeligere tid nå fremover :happy093. Skjønner godt at det er vondt i mammahjertet å se den lille syk!
 
Har tenkt på deg i dag faktisk <3 for en tøff start. Det gjør vondt i mammahjerte når de små ikke er friske, i hvert fall når man ikke vet hvorfor det er sånn!
Gratulerer så mye <3 :)
 
Gratulerer så mye med gutten! Tøft å starte barseltiden slik, men godt det blir fanget opp såpass raskt! Håper på rask bedring, og at formen din er god etter fødsel! :Heartblue
 
Gratulerer med gutten! Enn å få en så tøff start på livet... Huff. Håper dere snart får komme hjem igjen :)
 
Gratulerer så mye med gutten! Håper han er på bedringens vei, og at dere kan få dra hjem snart. [emoji173]
 
Gratulerer med tøffingen som har kommet [emoji173] god bedring [emoji173]
 
Gratulerer så mye [emoji173]️
Jeg føler med deg, det er tungt når de små får en tøff start. Var selv innlagt på nyfødtintensiven fra fødsel pga rask pust og dårlig mettning i blodet til lille, ble koblet opp på cpap og morgnen etter viste crpen en infeksjon så ble satt på antibiotika med en gang :eek: vi var ute av sykehuset innen en uke :)

Håper han kommer seg fort og at dere får den oppfølgingen dere trenger [emoji173]️
Prøv å slapp av, og nyt tiden hvor han får den hjelpen han trenger [emoji173]️ han er i de tryggeste hender, men skjønner godt om dere er redde og urolige[emoji177]
 
En liten oppdatering fra oss.

Tusen takk for hilsninger og gode tanker!

Vi vet enda ikke hva d kan være. Legene er også usikre og har nettopp tatt nye prøver for forskjellige virus og litt forskjellig. De kan ikke ta for mange prøver på en gang fra en så liten kropp. Han har lave blodplater og har fått to tranfusjoner med trombocytter. Så er spent på neste måling av det.

Det er hardt å leve i usikkerhet. Men sykepleierne rundt oss virker positive og rolige, så det hjelper veldig for meg! Pappaen og jeg bor på et familierom rett borte i korridoren, så det er ganske greit.
 
Takk for oppdatering og fortsatt lykke til, håper de finner ut av det.:Heartblue
 
Sender deg en god klem [emoji173]️
 
Sitter og blar og leser litt i gamle tråder da jeg kom over denne.
Hvordan har det gått med gullet?
 
Hvordan går det ? Det lurer jeg også på :Heartblue
 
Bumper litt på denne igjen. Håper du bare har det for travelt til å henge på BV, og at alt går bra med dere.
 
Back
Topp