Har akkurat hatt tanta, så tror egentlig ikke at det er noe. Jo, har tenkt det samme![]()
Da er det litt rart om den er positiv ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har akkurat hatt tanta, så tror egentlig ikke at det er noe. Jo, har tenkt det samme![]()
Oi! Hva er dette med fargeredigering? Er det et tips jeg har misset?[emoji51]
Man ser det mye bedre noenganger hehe, last ned checker free, er en app som du kan sjekke graviditetstestene og gjøre sånn![]()
Den wondfo testen. Grønn pakning får du tak i på babyplan.Ja kjøpte dem i håp om å få wondfo! Men nope [emoji29]
Der er noe svakt.Flere som ser det jeg ser?Hadde jo akkurat hanga, så er vel noe feil
Vis vedlegget 265474 Vis vedlegget 265475
Da er det litt rart om den er positiv ja![]()

Det var det jeg gjordeDen wondfo testen. Grønn pakning får du tak i på babyplan.
Men har veldig uregelmessig mens, så ingenting er vel umulig![]()
Jeg bestilte i april og fikk med grønn pakke. Fikk du dei babyplan kvite på 25 mlu da ?
Jupp [emoji17]Jeg bestilte i april og fikk med grønn pakke. Fikk du dei babyplan kvite på 25 mlu da ?
Hadde bare sakt til dei at det hadde vert fint om bilde og tester tilsvarer rette varen på bilde. Man kjøper det ein ser på bilde og reknar med ein får det.Jupp [emoji17]
Har ikke åpnet gtesten enda.. men regner med at testen er blå? Men pakninga var hvit. Slik som de på 10 mluHadde bare sakt til dei at det hadde vert fint om bilde og tester tilsvarer rette varen på bilde. Man kjøper det ein ser på bilde og reknar med ein får det.
SURT.
Da er det sikker dei kvite med 25 mlu.Har ikke åpnet gtesten enda.. men regner med at testen er blå? Men pakninga var hvit. Slik som de på 10 mlu
Har sendt dem mailDa er det sikker dei kvite med 25 mlu.
Ser ingentingBegynner å se meg blind på disse testene.. føles som alle er blendahvite.. men en venninne mente hun kunne se noe.. klarer ikke det selv!? Ser dere noe?Vis vedlegget 265565Vis vedlegget 265566
Altfor tidlig daTok en test 5 eller 6 dpo, på kveldsurin. Bald mooveheeelt blenda hvit
![]()
men er helt lik selv 
Jeg vet, er jeg 5dpo er det vel faktisk umulig. Men tenkte hviiis jeg kanskje var 6dpoAltfor tidlig damen er helt lik selv
![]()
selv det er jo for tidlig da, helt teit. Men det kløøør i finga etter å teste Jeg vet, er jeg 5dpo er det vel faktisk umulig. Men tenkte hviiis jeg kanskje var 6dposelv det er jo for tidlig da, helt teit. Men det kløøør i finga etter å teste
![]()
Er vanskelig å la vær!