Håpefull
Glad i forumet
De var helt fantastiske! Ja de er så si umulig å få tak i..Åh [emoji20]
Men kva er greia? Var dei supre og billige, og er no umulige å få tak i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var helt fantastiske! Ja de er så si umulig å få tak i..Åh [emoji20]
Men kva er greia? Var dei supre og billige, og er no umulige å få tak i?
Eg kjøpte en 2pk som viste seg å vere 4pk på boots i London i januar.Nja. Fortsatt dyre. 115kr på billigtester.no, men 40kr billigere enn på apoteket. Svidd av 650kr på tester i dag. Testetøshet er en sykdom!! [emoji85] haha!
Nja. Fortsatt dyre. 115kr på billigtester.no, men 40kr billigere enn på apoteket. Svidd av 650kr på tester i dag. Testetøshet er en sykdom!! [emoji85] haha!
Eg kjøpte en 2pk som viste seg å vere 4pk på boots i London i januar.
4 stk til prisen av 1 her i Norge [emoji30]
Eg er fasinert over gleden over wondfo [emoji38]De var helt fantastiske! Ja de er så si umulig å få tak i..
Hehe... Takk søte duEg er fasinert over gleden over wondfo [emoji38]
Hadde eg hatt mange skulle eg sendt dei til deg [emoji6] men har berre 2 som går ut i høst, så blir styrete å sende to stakkars strimler [emoji13]
Flere som ser det jeg ser?Hadde jo akkurat hanga, så er vel noe feil
Vis vedlegget 265474 Vis vedlegget 265475
Jeg har slitt med å finne EL så jeg har testet sånn tre ganger om dagen i to uker[emoji23] Kan jo regne ut hvor mange det blir! Men håper du treffer din fortere![]()
Jeg skimter en liten strek ja[emoji2]
Ja, det blir jo en hel helsikens haug med el tester
Håper du traff til slutt da?
Jeg fant min ganske greit heldigvis, men ikke sikkert det går like greit neste pp da![]()
Det er jo veldig greit om det er en mulighet! [emoji4]Hvis det ikke klaffer denne gangen skal jeg be venner i London kjøpe og sende [emoji13]
Eg har kjøpt clearblue på eBay. Fann 2pk early + 2 one step 10mlu til 116kr.Tips til hvor man bestiller CB early rimelig? Blir jo ganske dyrt med alle disse EL og Grav testene [emoji849]

Før tidsfristen. Vanskelig å få streken med på bilde..
Vis vedlegget 265525
Etter
Vis vedlegget 265526
Ser jo tydelig noe inntørket på den siste, hvor mange dpo?
Er litt usikker på plasseringen daTrodde kanskje streken skulle være lenger til venstre?
Men kan være øynene mine som tuller![]()