Oss testetøser imellom

Kan skimte en skygge hvis jeg legger godviljen til, men ingen babystrek etter mine erfaringer :(
Hvor mange dpo er du?

Jeg ser ikke noe selv [emoji53] Er ikke 100% sikker på EL, men et sted mellom 15 og 19 dpo tror jeg. Jeg trodde egentlig jeg hadde EL 13.06, men så fikk jeg igjen EL smerter og slim den 18.06.

Hvis jeg bare kommer meg over i ny PP, hvis jeg ikke er gravid da, så skal jeg teste litt nøyere etter den [emoji4]

Hvilken Tidlig graviditetstest har dere best erfaring med?

IKM mandag om en uke, skal på sommerfest med jobben fredag så tenkte å sjekke fredag morgen om det er utelukket å drikke alkohol, eller om et par glass kan gå!

Jeg ser ikke noe selv [emoji53] Er ikke 100% sikker på EL, men et sted mellom 15 og 19 dpo tror jeg. Jeg trodde egentlig jeg hadde EL 13.06, men så fikk jeg igjen EL smerter og slim den 18.06.

Hvis jeg bare kommer meg over i ny PP, hvis jeg ikke er gravid da, så skal jeg teste litt nøyere etter den [emoji4]

Da tror jeg nok den er negativ dessverre :(

IMG_2285.JPG

Siste test tatt [emoji7]

Hvor sikre er disse testene fra babyplan? Jeg testet med digital i går og den var positiv, testet med clearblue digital i dag og den var negativ.. fler med lignende ?
IMG_2763.JPG

Hvilken Tidlig graviditetstest har dere best erfaring med?

IKM mandag om en uke, skal på sommerfest med jobben fredag så tenkte å sjekke fredag morgen om det er utelukket å drikke alkohol, eller om et par glass kan gå!
Clearblue har slått ut tidlig med meg dei siste gangane. Mykje tydeligere strek enn på babyplan early, som eg har brukt denne perioden, der eg såvidt kan skimte noko.

Ja, det tror jeg og. Er såpass mange dpo uansett. Så synes bare tr kan komme med en gang så vi kommer i gang med neste pp [emoji19]

Det skjønner jeg godt! Har man gitt opp håpet er det bedre om tante bare kommer med en gang..

Hehe, mannen her mener at g-testene burde være like sterke, helst sterkere enn kontrollstreken. Så strekene som jeg er overhappy for, synes han er alt for svake!

Har for å dempe testetrangen tatt el-test i dag og i går (har litt få g-tester igjen)! Og denne var akkurat positiv i går, og mye sterkere i kveld! Utrolig nok likte mannen her bedre å se den! Til tross for forklaringen om at denne måler mer enn hcg, selv om den kan slå ut på hcg :wtf:

Back
Topp