Vond livmor

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Flere som opplever/ opplevd at livmoren er direkte vond? Gjør vond å ta på den, den er sikkelig øm og stikkende smerter, som strekker seg ned helt i skjedeåpningen. Er 17+1/2 i dag.
 
Har opplevd at det stikker mye, som du sier helt ned i skjeden.. men ikke opplevd at det e vondt å ta på livmoren. Kan det være at det rett og slett er fordi livmoren din kanskje jobber ekstra og utvider seg og strekker seg siden du har tvillinger kanskje?

Første svangerskapet mitt hadde jeg ekstremt mye stikking, men er ikke like mye nå på nr 3 så har gått ut ifra at det var livmoren som strakk seg veldig!
 
Har opplevd at det stikker mye, som du sier helt ned i skjeden.. men ikke opplevd at det e vondt å ta på livmoren. Kan det være at det rett og slett er fordi livmoren din kanskje jobber ekstra og utvider seg og strekker seg siden du har tvillinger kanskje?

Første svangerskapet mitt hadde jeg ekstremt mye stikking, men er ikke like mye nå på nr 3 så har gått ut ifra at det var livmoren som strakk seg veldig!

Var egentlig det jeg regnet med, at den jobber på spreng fordi det er to. Har jo ordinær ultralyd om 9 dager, så får høre da :) ser helt klart at det er to babyer der inne med tanke på størrelsen på magen og hvor høyt livmoren er oppe
 
Jeg følte det sånn fra uke 16-18! Gjorde utrolig vondt å klemme på eller når pus trampet på magen min! Nå hsr det gått over igjen... jordmor sa det var helt normalt :)
 
Jeg er trykk-øm på siden av livmoren. Ikke vondt på toppen..
 
Back
Topp