Skravletråd Juli

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Da var vi her da :)
Juli. Hva står på planen?
 
Å føde. Menstermin i går og ultralydtermin på onsdag. Hadde håpet å føde i juni, for å slippe tredeling av permisjon. Nå er jeg så sliten. Håper fødselen starter om ikke for lenge
 
Jeg skal få tvillingene mine denne måneden! :Heartred :Heartred
 
Da var vi her da :)
Juli. Hva står på planen?
Tre uker ferie. Første uken hjemme, deretter til svigers. Hunderfossen og Lilleputthammer, sol og helst litt bading da.
Deretter jobb frem til jul...
 
God morgen. Og god juli[emoji4] her er det ferie for alle. Og i morgen drar vi til dk
Heldige dere .

Mannen jobber en uke til her, men jeg og ungene skal kose oss med ei friuke, litt shopping, biblioteket, kanskje bade om været tillater det
 
Å føde. Menstermin i går og ultralydtermin på onsdag. Hadde håpet å føde i juni, for å slippe tredeling av permisjon. Nå er jeg så sliten. Håper fødselen starter om ikke for lenge
Snart!
 
Hva står på din?

Veldig lite. Eldste tar ferie fra midten av juli, mens mannen må vente til August, så jeg blir alene med 2 barn på dagtid. Jeg lurer på om vi skal ta en tur til mine foreldre.
 
Å føde. Menstermin i går og ultralydtermin på onsdag. Hadde håpet å føde i juni, for å slippe tredeling av permisjon. Nå er jeg så sliten. Håper fødselen starter om ikke for lenge

Ser den ja :(
Lykke til med fødsel <3
 
Å føde. Menstermin i går og ultralydtermin på onsdag. Hadde håpet å føde i juni, for å slippe tredeling av permisjon. Nå er jeg så sliten. Håper fødselen starter om ikke for lenge
Lykke til med kommende fødsel :)
 
Back
Topp