Skravletråd uke 26

Lei av drittform, eneste positive er at formen var veldig god i helga når vi hadde bursdagsaktiviteter med datteren min fra morgen til kveld ❤️ Mandag og i går var jeg sengeliggende foruten at jeg jobbet natt. I natt føler jeg meg litt bedre, men venter stadig på at formen skal synke (sjelden keg er pigg mer enn 3-4 timer om gangen)

Og det som også er positivt er at jentungen er hos farmor og farfar denne uka så det går ikke utover hun at jeg er elendig. Neste uke har min fantastiske samboer sagt at dersom jeg ikke er i slag skal han og jentungen finne på noe så hun hvertfall får en fin ferie ❤️

Da har jeg visst fått råmelk i puppene allerede :p føler det er tidlig.. 20+3 i dag:p men som alt er vel det også forskjellig fra person til person:p

Da var kvelden endeli kommet. Alle kidsa er lagt og nå skal jeg slenge meg ut i sofaen. Vært i full gang i hele dag:) I morgen skal det pakkes og på mandag drar vi til DK for å besøke min kjære mormor. Gleder meg til å gå i købehavn zoo, den bå panet, tivoli og gå i gågaten og shoppe:)

Hva har dere gjort idag, jenter?

Høres herlig ut med en tur til Danmark [emoji4][emoji4]

I dag har jeg gått lang tur med samboer og spist masse blåbær på turen [emoji4][emoji274]

Hææ? Er det modne blåbær allerede? eller var de kjøpt?:D
Herlig med an langtur i finværet;)
Jepp, unga gleder seg og det gjør jaggu vi voksne og:)
Skal dere på ferie i år?

Hææ? Er det modne blåbær allerede? eller var de kjøpt?:D
Herlig med an langtur i finværet;)
Jepp, unga gleder seg og det gjør jaggu vi voksne og:)
Skal dere på ferie i år?
Her er det masse modne blåbær - det er så godt [emoji4]

Forstår dere gleder dere, Danmark er så fint.
Vi skal ikke på noe ferie, blir kanskje noen dagsturer [emoji4] tar det nok litt på sparket

Her er det masse modne blåbær - det er så godt [emoji4]

Forstår dere gleder dere, Danmark er så fint.
Vi skal ikke på noe ferie, blir kanskje noen dagsturer [emoji4] tar det nok litt på sparket
Nammis[emoji119] Bor dere på Østlandet? Da må isåfall vi ut en tur i skogen og[emoji16] Elsker blåbær.

Ja, måtte nesten på en ferie nå, siden neste år blir vi hjemme pga den lille[emoji4] Blir ellers noen dagsturer til forskjellige dyreparker som bjørneparken og langdrag når vi kommer hjem igjen. Og tusenfryd[emoji106]

Nammis[emoji119] Bor dere på Østlandet? Da må isåfall vi ut en tur i skogen og[emoji16] Elsker blåbær.

Ja, måtte nesten på en ferie nå, siden neste år blir vi hjemme pga den lille[emoji4] Blir ellers noen dagsturer til forskjellige dyreparker som bjørneparken og langdrag når vi kommer hjem igjen. Og tusenfryd[emoji106]
Bor på Østlandet ja [emoji4] Blåbær er så utrolig godt!

Åh, Bjørneparken og Langedrag er virkelig fine parker [emoji4] Ja, neste år blir det nok hvertfall ingen tur så vi bør vel prøve å få reist litt i sommer [emoji4] Jeg vil gjerne til Lofoten - ser så vakkert ut der!

Vi er flytta hjem igjen endelig, etter måneder med oppussing. Lykke er å få sove i sin egen seng:dance018
I dag derimot er det andre ting på agendaen, selv om jeg mye heller skulle ha slappet av og gitt litt f så må jeg få vasket unna siste støvet og fått unna klesvask osv slik at det er mer levelig i hus. En smule på halv 8 nå :smiley-ashamed004

Back
Topp