***skravletråden for JUNI***

Ok, jeg vet jeg burde sagt noe, men hadde store problemer med å holde meg, hadde jeg åpnet munnen hadde jeg bare begynt å le :P

Altså, vår eldste er veldig veslevoksen når det kommer til frøkna, han prøver å oppdra henne og er veldig flink til å fortelle henne når hun gjør noe galt, eller ting ikke er helt som det skal. Han er MYE strengere enn oss, og sier ofte ting på en veldig krass måte slik at hun noen ganger blir lei seg.
Vi har fortalt han gang på gang på gang på gang..... at han ikke skal, og heller si i fra til oss.
Likevel er det ikke bestandig han lar være.
Slik var det også når vi spiste før i dag.
Frøkna satt litt skjevt på stolen sin, ja de skal sitte ordentlig ved bordet, men å sitte litt skjeft er selvfølgelig helt greit.
Likevel er eldsten på henne, han sier "du L, sitt ordentlig!! Du ligner på ei høne"
Ser på øynene hennes at hun først blir litt lei seg for å bli kalt høne, så lyser de opp og "det går en fanden i henne".
Hun retter seg i ryggen, ser på han og sier høyt "kykkeliky!"
Der ble han stille gitt, og jeg må jobbe veldig hardt for å ikke knekke sammen

Har en blanding av det meste.
Mye blanke glatte, men liker også de fargede, matte.

Har en i karbonz og flere i tre. Kjøpet bare Nova eller Zing, altså metall når jeg mangler noe nå.
Hovedsaklig zing (90%) her også. Eller sandnes. En del addi også på de korterte rundpinnene da.

Ok, jeg vet jeg burde sagt noe, men hadde store problemer med å holde meg, hadde jeg åpnet munnen hadde jeg bare begynt å le :P

Altså, vår eldste er veldig veslevoksen når det kommer til frøkna, han prøver å oppdra henne og er veldig flink til å fortelle henne når hun gjør noe galt, eller ting ikke er helt som det skal. Han er MYE strengere enn oss, og sier ofte ting på en veldig krass måte slik at hun noen ganger blir lei seg.
Vi har fortalt han gang på gang på gang på gang..... at han ikke skal, og heller si i fra til oss.
Frøkna satt litt skjevt på stolen sin, ja de skal sitte ordentlig ved bordet, men å sitte litt skjeft er selvfølgelig helt greit.
Likevel er eldsten på henne, han sier "du L, sitt ordentlig!! Du ligner på ei høne"
Ser på øynene hennes at hun først blir litt lei seg for å bli kalt høne, så lyser de opp og "det går en fanden i henne".

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] høres ut som frøkna har funnet sin måte å takle han på[emoji23][emoji23]

Ok, jeg vet jeg burde sagt noe, men hadde store problemer med å holde meg, hadde jeg åpnet munnen hadde jeg bare begynt å le :p

Haha herlig :):)

Det går veldig fint! Hun sover for det meste, men er litt mer urolig i dag enn i går. Er spent på hvordan det blir i morgen! [emoji28] forhåpentligvis kommer vi oss til Elverum i dag!

Hvordan har det gått? De blir vel litt utålmodige etter hvert ja :)

Back
Topp