Ah det hjelper jo påDet er det, har varmepumpe til men ikke brukt foreløbig
Solen står rett på bassenget så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah det hjelper jo påDet er det, har varmepumpe til men ikke brukt foreløbig
Solen står rett på bassenget så
Må detFår hjelpe hverandre
Takk . Føflekk og en talgkjertel jeg skal fjerne .Lykke til
Jeg har en 85 +/- jeg må ha70 innlegg til må jeg skravle i dag, hmm
Prøve meg på laveste målet her . Var vel 385Jeg har en 85 +/- jeg må ha
Stort eller lite, operasjon er uansett ikke noe gøyMye operasjoner i nærmeste familie i sommer. Håper alle går bra. 2 inngrep selv også Blææ, men det er ikke store greier
Jeg har ikke sjekket målene en gang, skal bare ha rundt tallPrøve meg på laveste målet her . Var vel 385
Vi kjøpte vårt derSe der da.
Det gjør detAh det hjelper jo på
Fort gjort dert vel?Takk . Føflekk og en talgkjertel jeg skal fjerne .
60 igjen her nåJeg har en 85 +/- jeg må ha
Hvilken kjøpte du?Da vandrer jeg rundt på kjøpesenteret med ny mobil i veska. Må hjem og lade opp og sette igang, men det er mannen som var bursdag så prioritet blir å få støvsuget og tørket støv i stua (og rydde tusen leker først) og muligens bake litt og ordne jordbær og is og litt sånn
Mannen spiser ikke kake i særlig grad men ungene synes vi må ha kake. "pappa spiser ikke kake. Men jeg liker kake" argumenterte lillemor. Mulig jeg lager en enkel sjokoladekake eller noe. Bare mine foreldre som kommer, inkl da min mor med kostholdsregulert diabetes, så hun spiser ikke sjokoladekake da.
Sant detStort eller lite, operasjon er uansett ikke noe gøy
Hehe okJeg har ikke sjekket målene en gang, skal bare ha rundt tall![]()
Ok får sjekke litt rundtVi kjøpte vårt der
Ellers har lekekassen og extra leker også
Jollyroom har litt tilbud
Jepp det er jo relativt små inngrep. Verre med mannen . Og oldefar til ungene skal opereresFort gjort dert vel?
Da vandrer jeg rundt på kjøpesenteret med ny mobil i veska. Må hjem og lade opp og sette igang, men det er mannen som var bursdag så prioritet blir å få støvsuget og tørket støv i stua (og rydde tusen leker først) og muligens bake litt og ordne jordbær og is og litt sånn
Mannen spiser ikke kake i særlig grad men ungene synes vi må ha kake. "pappa spiser ikke kake. Men jeg liker kake" argumenterte lillemor. Mulig jeg lager en enkel sjokoladekake eller noe. Bare mine foreldre som kommer, inkl da min mor med kostholdsregulert diabetes, så hun spiser ikke sjokoladekake da.