OUL - ikke få vite kjønn

HappyMommy88

Glad i forumet
September To Remember 2022
Utmarsj 2024
Marsfiolene 2026 ♡
Hvor mange her fikk IKKE vite kjønn på ordinær ul?? Og hvorfor?
Skal på oul neste uke, og er kjempespent på hvem som gjemmer seg der inne! :-)
Beundrer dere som klarer å gå et helt svangerskap uten å vite - og det frivillig xD

Jeg ønsker ikke å vite. Så vi tror vi kommer til å si at vi ikke vil vite denne gangen. Et vennepar av meg fikk ikke vite, navlestrengen lå i veien.

Her var ikke kjønnet veldig tydelig, så vi har bestilt oss ny privat time. :-)

Fikk ikke vite med nr 1, var umulig å få sett noe ... men oul er hovedsaklig for å finne ut om alt er i orden , så da var det bare å vente :)

Vi fikk ikke se kjønn, babyen lå omtrent med hodet mellom beina så var umulig å se.

Første gangen ville ikke vi vite kjønnet, vi hadde nok heller ikke fått vite noe på OUL da ungen lå med ryggen til 90% av tida. Jeg måtte drikke kaldt, gå rundt i rommet og de var på nippet til å ordne meg ny ultralydtime for å få sjekket alt de skulle sjekke opp. Denne gangen var vi usikker på om vi ville vite, men så det så tydelig hun som tok ultralyden trengte vell egentlig bare å bekrefte at det vi så var riktig :smiley-ashamed004

Vi fikk nesten ikke vite pga han lå så vanskelig til. Fikk ikke bilder en gang[emoji28] men hun klarte akkurat å få et veldig klart øyeblikk mellom bena å da så både jeg og samboer tissefanten før hun sa noe[emoji28]

Ville ikke vite med nr 1[emoji6] ville vite med alle de andre 3

Sniker fra Oktober, vi fikk ikke vite på OUL på grunn av stillingen mageboeren lå i, lå med navlestrengen mellom bena og bena i kryss, hun gjettett jente, men sa at det var egentlig helt umulig å se det, fordi det fort kunne gjemme seg noe bak navlestreng/bena. Ikke fikk vi se noe ansikt/ profil heller siden lille hele tiden lå snudd med ansiktet inn mot minn rygg med armene opp:wtf:

hadde først tenkt å bare la det vær å ikke vite, men med håpløst utvalg i kjønnsnøytrale klær og kjedelig utvalg på endel annet baby utstyr + vanskligheter med navnevalg har vi ombestemt oss.

Så nå har vi bestilt privat Ul for å se om vi klarer å få sett kjønnet på mageboeren og forhåpentligvis også ansikt/profil:-)

Lykke til på OUL:Heartred

Tjoh, heldigvis fikk vi se/vite kjønn :)
Frisk og fin jente, får vi <3 Akkurat som bestilt :-D For ei omstilling, etter å ha fått 3 gutter på rad! xD

Tjoh, heldigvis fikk vi se/vite kjønn :)
Frisk og fin jente, får vi <3 Akkurat som bestilt :-D For ei omstilling, etter å ha fått 3 gutter på rad! xD
Gratulerer med ei lita frisk tulle i magen[emoji177] [emoji175] [emoji173]

Back
Topp