***skravletråden for JUNI***

I går fortalte vi barna at vi får valp. Det ble nøyaktig som jeg så for meg helst. De holdt valpen da "vi skulle bare ta ett bilde av de før den reiste". Da sa jeg hva den skulle hete. Ett navn de faktisk var med å valgte, sånn hypotetisk om de en gang ville ha hund [emoji23] Jeg filma mens jeg fortalte da. Hu eldste begynte gråte av lykke, hu minste trodde oss ikke. Skeptiker tydligvis med smil da. Men hu trengte litt bekreftelse fra oss alle. Endte jo med at vi syns det hele var så fint at både jeg og min mor måtte tørke tårer. Valpen satt i fanget og bare logra den [emoji1]

I dag er det tannlege. Unga har ferie, så de får være med. Jeg skal på ikea også [emoji849][emoji23] Skal kjøpe nytt stuebord [emoji56]
Åhh gøy med hund. Vi snakker om det selv. Hvordan rase?

Gaaaah så irriterende, bestilte noe på klikk og hent på søndagstilbud på maxbo i går, hadde flere på lager sto det men så fikk jeg sms nå om at set var utsolgt. Så irriterende, da fikk jeg ikke bestilt på nytt annet sted heller til den prisen.
Sånt er kjipt

Åhh gøy med hund. Vi snakker om det selv. Hvordan rase?
Bichon havanais [emoji7] verdens søteste lille jente da. Som snytt utav moren. Som jeg forguder da [emoji849][emoji23][emoji7] Måtte jo bare [emoji39]
ad346440711a879865333427be9a4ce9.jpg

Hu er helt nydelig [emoji7] Full nedtelling nå gitt. Dessverre får jeg hu sist. Fordi ene valpen blir ikke henta før neste tirsdag. Og mamma ville ikke hu skulle være helt alene. Så da blir mi med hu gitt [emoji23]

Hu er helt nydelig [emoji7] Full nedtelling nå gitt. Dessverre får jeg hu sist. Fordi ene valpen blir ikke henta før neste tirsdag. Og mamma ville ikke hu skulle være helt alene. Så da blir mi med hu gitt [emoji23]
Ikke lenge igjen da

Back
Topp