Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønne kje heilt at dei de går innunder leker eg, men sikkert eg som e sær...De er blitt flyttet av moderatorene. De ligger nå under Våre leker.
Skjønne kje heilt at dei de går innunder leker eg, men sikkert eg som e sær...![]()
Dei trådene du beskriver ligge under «våre leker» her inne! Men eg må ærlig innrømme at eg dette ut med ein gong ting e i egen folder for da e liksom ett ork å gå innpå derBlir litt forvirra. I forrige forum æ va i ble vi anbefalt å bruk tråda for å øk innlegg. Men no e det ikke lov. Tenkt f.eks at det hadd vært artig å finne ut hvor mange vi var hær i en telletråd. Vi hadde flere ved terminforumet på forrige barn. Tenkt ikke på at de hadd snudd om på de reglan no å at det ikke va tillatt. Vi hadd å tråd hvor ei skrev et ord å neste skull skriv det første den tenkt på med det ordet. En tråd dær man skull skriv et nytt navn ved å bruk siste bokstav i navnet den før hadd skreve. Ting som var litt koselig tidsfordriv. Men det e no ikke lov. 8mnd siden va det noen av de mest brukte trådan i det forumet. Men men
Dei trådene du beskriver ligge under «våre leker» her inne! Men eg må ærlig innrømme at eg dette ut med ein gong ting e i egen folder for da e liksom ett ork å gå innpå derende opp med å sjekke om da e nåke nytt i feeden og så går eg ut igjen uten å gå innom «våre leker»
E du via app? Eg blei aldri venn med den så bruke kun safari ;-)Hær e det æ får opp Vis vedlegget 264491
Ja. Slit med varsel om at min mail ikke fins når æ ska logg inn via safari [emoji15]E du via app? Eg blei aldri venn med den så bruke kun safari ;-)