Innlagt

God bedring [emoji173]. Jeg var innlagt i forrige svangerskap og husker hvor godt det var å få litt væske intravenøst [emoji4]
 
God bedring [emoji173]. Jeg var innlagt i forrige svangerskap og husker hvor godt det var å få litt væske intravenøst [emoji4]

God bedring [emoji4]


Tusen takk [emoji173]️ fått 10 liter væske på tre døgn så formen er mye bedre, viste seg at jeg har en kraftig infeksjon også, og mangel på en del vitaminer så har fått antibiotika, og vitaminer intravenøst også. Er hjemme på perm nå i helgen [emoji173]️
 
Hørtes ordentlig slitsomt ut! God bedring og lykke til [emoji173]
 
Masse god bedring!❤ Hvordan går det nå? Håper de tar godt vare på deg på sykehuset. De var hvertfall veldig flinke da jeg var innlagt der sist svangerskap.
 
Masse god bedring![emoji173] Hvordan går det nå? Håper de tar godt vare på deg på sykehuset. De var hvertfall veldig flinke da jeg var innlagt der sist svangerskap.

Takk [emoji173]️har blitt godt tatt vare på, fått sikkelig service( muligens det har noe med at jeg jobber der) haha [emoji28] neida, de er så flinke så, er hjemme nå så får vi se hvordan det går :)
 
Takk [emoji173]️har blitt godt tatt vare på, fått sikkelig service( muligens det har noe med at jeg jobber der) haha [emoji28] neida, de er så flinke så, er hjemme nå så får vi se hvordan det går :)
De var iallefall fantastiske med meg også :) Må du inn igjen i morgen eller?
 
De var iallefall fantastiske med meg også :) Må du inn igjen i morgen eller?

Skal se Ann et par dager hjemme nå, fått den kvalmestillende jeg har fått intravenøst i tablettform, som funker veldig fint :) fått beskjed om å ringe med engang jeg føler meg dårlig igjen. Fikk jo en del væske, så har litt å gå på :)
 
Skal se Ann et par dager hjemme nå, fått den kvalmestillende jeg har fått intravenøst i tablettform, som funker veldig fint :) fått beskjed om å ringe med engang jeg føler meg dårlig igjen. Fikk jo en del væske, så har litt å gå på :)
Så bra!:) Kjennes formen litt bedre da?
 
Oida! Heftige greier! Godt at bebisene har det fint hos deg, så håper jeg du blir bra igjen fort som fy..! Masse god bedring!
Håper de rundt deg tar vare på deg og gir deg det du trenger. Stay strong! [emoji123]
 
Back
Topp