Oss testetøser imellom

Vis vedlegget 263639
Fikk skygge i kveld, leenge etter testen skulle leses av. [emoji19]

Ser den tydeligere irl og den er en del smalere og mer "blyantstrekete" enn kontrollstreken..

Men det er min første skygge da!! [emoji23]
Det høres sikkert litt fjottete ut men jeg ble liksom litt glad og følte på en måte at dette er en del av prøvingen.. nesten som at det er en post alle må innom.. som i et orienteringsløp eller noe! [emoji23]

Huff ja, er klar over at jeg sannsynligvis den eneste her inne som klarer å bli glad over en skygge.. [emoji23]

[emoji23][emoji23] så bra beskrevet [emoji16]

F4CB55E4-4021-4819-84D1-704D0803FD19.jpeg

10 min tester og det vart KJEMISK igjen.

Det er Aluminium ovner. Har jobba i 92 grader og da klarer du og jobbe maks 10 min i slengen og ut og ha pauser.
Jeg har fremdeles troa jeg:) du er jo bare 10 dpo! Forresten så skjønner jeg hva du mener, jeg jobbet på Hydro aluminium et år, herregud var jo helt grusomt!! Skjønner ikke hvordan du holder ut!! :eek:

Last edited:
Streken er sterkere i dag og tydelig blå i virkeligheten! La den sitte nå. Etter tre SA så har jeg nå begynt med Albyl-E. Og starter med Lutinus i kveld [emoji5]

Gratulerer [emoji173]️ Jeg begynte på Albyl-E og Lutinus på onsdag. Håper det går veien for oss begge denne gangen [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp