Spinnelill
Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Siste test herfra. 5+1, etter å ha holdt meg hele 1.5 t Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste test herfra. 5+1, etter å ha holdt meg hele 1.5 t Jeg fikk også 2-3 ved 4+6, og så 3+ nå to dager etterDette var min test i dag, glad for at den fortsatt er sterkTok digital (litt for tidlig) 4+6 og den viste fremdeles 2-3. Håper på 3+ i morgen (5+2)! Da er det en uke siden jeg fikk 2-3..
Vis vedlegget 262780
Det må være så deilig! Jeg krysser fingra for at jeg også får 3+ i morgen!Jeg fikk også 2-3 ved 4+6, og så 3+ nå to dager etter![]()
Det må være så deilig! Jeg krysser fingra for at jeg også får 3+ i morgen!![]()
Vis vedlegget 262870
Finally [emoji120] da er jeg ferdig med testingen! [emoji1]
Håååper jeg kommer meg ditgratulerer[emoji173]️ Hvor langt på vei er du?
Tok test i dag og den viste fremdeles 2-3! Jeg er 5+2.. Ble så skuffa! Hadde håpet at hCG stigningen skulle være normal og at dette skulle gå braTenkt å vent til 5+2 i håp om å få se 3+
Forrige svangerskap tok æ 5+0 å fikk 2-3 men tok å blidprøve his fastlege samme morgen som vist 3400 i hCG. Så testen va treg. Men har igjen 1 digital å den vil æ se det magiske tallet på.
Lykke til
Tror den like greit kunne slått ut på 3+.
Fortsatt ingen grunn til panikk. Det kommer nok en 3+ innen få dagerTok test i dag og den viste fremdeles 2-3! Jeg er 5+2.. Ble så skuffa! Hadde håpet at hCG stigningen skulle være normal og at dette skulle gå bra![]()
Tok test i dag og den viste fremdeles 2-3! Jeg er 5+2.. Ble så skuffa! Hadde håpet at hCG stigningen skulle være normal og at dette skulle gå bra![]()

Tror den like greit kunne slått ut på 3+.![]()
Fortsatt ingen grunn til panikk. Det kommer nok en 3+ innen få dager![]()
Tusen takk for tilbakemeldingene i går! ❤ Dere klarte å roe meg nedSniker fra januar, og følte jeg må skrive til deg da jeg selv fikk nesten panikk av å få 3 (!!!) Digitale tester som viste 2-3 uker. Jeg fikk 3+ når jeg var 6+2 uker. Så de testene er ikke helt pålitelig. Er 11 uker nå og alt er bare fint med den lille
Vent noen dager til så vil den bli 3+ til deg også![]()
Herregud!! Jeg kan ikke tro det. Vi har prøvd i snart 9 år. Har mistet 4 ganger før, men tenk om [emoji173]️
Vis vedlegget 263198
Vis vedlegget 263199
[emoji173]Herregud!! Jeg kan ikke tro det. Vi har prøvd i snart 9 år. Har mistet 4 ganger før, men tenk om [emoji173]️
Vis vedlegget 263198
Vis vedlegget 263199