Graviditetstestene våre❤️

Snapchat-804639940.jpg Siste test herfra. 5+1, etter å ha holdt meg hele 1.5 t :p har vært på 3 flyreiser med total reisetid på 17 t med overganger og slikt siste døgnet, og vært riiiimelig glad for å ha sete ved midtgang på de lengste strekkene. Her snakker vi at takeoff og landing er pineperioder for jeg ikke får gått på do :p sikkert mye psykisk også da ;)
 
Dette var min test i dag, glad for at den fortsatt er sterk :) Tok digital (litt for tidlig) 4+6 og den viste fremdeles 2-3. Håper på 3+ i morgen (5+2)! Da er det en uke siden jeg fikk 2-3..

IMG_20180615_091556.jpg
 
Dette var min test i dag, glad for at den fortsatt er sterk :) Tok digital (litt for tidlig) 4+6 og den viste fremdeles 2-3. Håper på 3+ i morgen (5+2)! Da er det en uke siden jeg fikk 2-3..

Vis vedlegget 262780
Jeg fikk også 2-3 ved 4+6, og så 3+ nå to dager etter :)
 
Det må være så deilig! Jeg krysser fingra for at jeg også får 3+ i morgen! :)

Tenkt å vent til 5+2 i håp om å få se 3+
Forrige svangerskap tok æ 5+0 å fikk 2-3 men tok å blidprøve his fastlege samme morgen som vist 3400 i hCG. Så testen va treg. Men har igjen 1 digital å den vil æ se det magiske tallet på.
Lykke til
 
Håååper jeg kommer meg dit:D gratulerer[emoji173]️ Hvor langt på vei er du?

Takk [emoji178]

Jeg er Ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, i følge appen er jeg 6 uker i dag men jeg har litt lengre syklus enn 28 dager... så er nok ikke så langt som 6 uker tror jeg! Aner ikke når jeg hadde EL heller [emoji85] men skal på TUL neste uke, så får et svar da [emoji4][emoji122]
 
Tenkt å vent til 5+2 i håp om å få se 3+
Forrige svangerskap tok æ 5+0 å fikk 2-3 men tok å blidprøve his fastlege samme morgen som vist 3400 i hCG. Så testen va treg. Men har igjen 1 digital å den vil æ se det magiske tallet på.
Lykke til
Tok test i dag og den viste fremdeles 2-3! Jeg er 5+2.. Ble så skuffa! Hadde håpet at hCG stigningen skulle være normal og at dette skulle gå bra :(
 
Sånn så den ut inni..
IMG_20180616_105453.jpg og sånn var stimmeltesten i går
IMG_20180615_091556.jpg
 
Tok test i dag og den viste fremdeles 2-3! Jeg er 5+2.. Ble så skuffa! Hadde håpet at hCG stigningen skulle være normal og at dette skulle gå bra :(
Fortsatt ingen grunn til panikk. Det kommer nok en 3+ innen få dager :)
 
Tok test i dag og den viste fremdeles 2-3! Jeg er 5+2.. Ble så skuffa! Hadde håpet at hCG stigningen skulle være normal og at dette skulle gå bra :(

Sniker fra januar, og følte jeg må skrive til deg da jeg selv fikk nesten panikk av å få 3 (!!!) Digitale tester som viste 2-3 uker. Jeg fikk 3+ når jeg var 6+2 uker. Så de testene er ikke helt pålitelig. Er 11 uker nå og alt er bare fint med den lille:Heartred
Vent noen dager til så vil den bli 3+ til deg også :)
 
Tror den like greit kunne slått ut på 3+. :)
Fortsatt ingen grunn til panikk. Det kommer nok en 3+ innen få dager :)
Sniker fra januar, og følte jeg må skrive til deg da jeg selv fikk nesten panikk av å få 3 (!!!) Digitale tester som viste 2-3 uker. Jeg fikk 3+ når jeg var 6+2 uker. Så de testene er ikke helt pålitelig. Er 11 uker nå og alt er bare fint med den lille:Heartred
Vent noen dager til så vil den bli 3+ til deg også :)
Tusen takk for tilbakemeldingene i går! ❤ Dere klarte å roe meg ned :) Jeg har studert nettet etter bilder, og ser det kan variere litt når cb slår ut i forhold til hvordan streken ser ut. Jeg får bare slå meg til ro med at strekene tross alt har blitt sterkere og at jeg hadde et godt utgangspunkt på 14 dpo. Så satser vi på at jeg får 3+ om noen dager ;)
 
Dette er jo alt for tidlig, 4 dager før ikm, usikker på om det er en strek eller en skygge.. Har både flere strimler og en cb hjemme (normal), hvilken ville dere testet med neste gang og når?? Sist baby var veldig positiv 2 dager før ikm..20180618_061432.jpg
 
Back
Topp