IKM uke 25

Dagens tester. Jeg ser ingenting på de. Ser dere noe?

Vedlegg

• IMG_20180616_131636.jpg
    IMG_20180616_131636.jpg
    647,4 KB · Visninger: 103
Jeg synes heller ikke denne er helt ultrablenda, altså! Blir spennende å se hva de neste dagene bringer:)

Jeg håper så inderlig at dere alle har rett:smiley-angelic001
Føler jeg bør prøve å holde meg til mandag nå med å teste, men tror det kommer til å bli vanskelig :D

TR har kommet her :(
TR varer bare i 4 dager, så gleder meg til å prøve igjen. Lykke til videre dere som har fått positiv test <3

Slikker mine sår i dag, strekene er like svake om enn ikke litt svakere enn i går. Dette blir nok ikke min pp allikevel, symptomene jeg hadde i går er så si fraværende. Skulle ha gitt opp, men pp 25 kommer nok.

Hei!
Jeg er ny her :) Jeg og mannen har lenge vært frem og tilbake på om vi ønsker et barn til, men nå bestemte vi oss for å prøve :)
Pp 1 altså. Hadde eggløsning 5. juni og IKM er 19. juni. Fikk ømme pupper i går (10 dpo), akkurat slik det var i de to første svangerskapene også, men negativ test i går. Skal ikke ta test igjen før IKM nå. Første barn satt på pp2 og og andre barn satt på pp6. Blir spennende å se nå :)

Tok på meg en bh jeg ikke har brukt på et par uker og merket at puppene er blitt større, håper det ikke bare er veldig tidlig pms-relatert :)

Jeg fikk d for et par dager siden, sjeeeelden jeg har det...er det et tegn?

Jeg får det hver gang det er noe hormonelt! F.eks graviditet, så for meg er det ganske sikkert tegn [emoji28]

I dag har jeg hatt en del stramminger i livmoren.

Men jeg lurer på veien videre. Jeg gikk jo i 4-5 uker før vi oppdaget MA på tidlig ultralyd (privat) i januar, og ingen tegn til at noe var galt.
Kan jeg be om henvisning til tidlig ul?

I dag har jeg hatt en del stramminger i livmoren.

Men jeg lurer på veien videre. Jeg gikk jo i 4-5 uker før vi oppdaget MA på tidlig ultralyd (privat) i januar, og ingen tegn til at noe var galt.
Kan jeg be om henvisning til tidlig ul?

Ja, det kan du, men er ikke sikkert du får det. Virker som det er veldig ulik praksis fra lege til lege. Jeg får så mange ultralyder jeg vil. Om det så er 2 i uka, men har lest om flere er inne som ikke får noe. Er likevel lite hensiktsmessig med tul før slutten av uke 6 [emoji4]

Da har spottingen startet...forventer tr innen 1 uke. Drit.

Back
Topp