Dårlig matlyst

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Jeg har altså ikke blitt kvalm (ennå...), men jeg føler meg bare aldri sulten lenger! Er vanligvis ganske så matvrak! Merker at jeg må spise bare fordi jeg blir skikkelig slapp når det har gått lang tid siden sist måltid, og da er dfet veldig lite som frister. Noen andre som har det på samme måte?

Jeg har det på samme måte, og er også et stort matvrak til vanlig. Forstår nesten ingenting. Spiser også bare fordi jeg blir slapp, men da minimalt fordi jeg blir så fort mett i forhold til før :smiley-ashamed004

Jeg har det på samme måte, og er også et stort matvrak til vanlig. Forstår nesten ingenting. Spiser også bare fordi jeg blir slapp, men da minimalt fordi jeg blir så fort mett i forhold til før :smiley-ashamed004
Snodig at det skal bli sånn! Er jo ikke akkurat sånn at babyene tar opp kjempemasse plass i magen ennå :p med første var det helt motsatt. Da spiste jeg som en hest fram til kvalmen kom i uke 6 :rolleyes:

Samme her med førsteførste. Spiste alt jeg kom over og hadde dilla på chips. Nå smaker både chips og sjokolade grusomt :smiley-ashamed004

Samme her med førsteførste. Spiste alt jeg kom over og hadde dilla på chips. Nå smaker både chips og sjokolade grusomt :smiley-ashamed004
Kanskje det er jentebabyer denne gangen :P Hørt at man spiser litt mer når man går gravid med gutter. hehe. Han første min er i alle fall skikkelig matglad sjøl også, så kanskje behovet for mye næring starta veeeldig tidlig ;)

Kanskje det er jentebabyer denne gangen :p Hørt at man spiser litt mer når man går gravid med gutter. hehe. Han første min er i alle fall skikkelig matglad sjøl også, så kanskje behovet for mye næring starta veeeldig tidlig ;)
Her er første ei jente med skikkelig matlyst, så det stemmer nok ikke i mitt tilfelle :angelic: kanskje jeg skal få gutt denne gang da? Vi har blitt enige om at vi bare skal ha to barn og da hadde det vært gøy med en av hver :smiley-bounce012 (begge kjønn er like velkomne da :smiley-angelic003)

Her er første ei jente med skikkelig matlyst, så det stemmer nok ikke i mitt tilfelle :angelic: kanskje jeg skal få gutt denne gang da? Vi har blitt enige om at vi bare skal ha to barn og da hadde det vært gøy med en av hver :smiley-bounce012 (begge kjønn er like velkomne da :smiley-angelic003)
Haha, der røk den hypotesen :p kanskje vi bare får mindre matvrakbabyer da ;)

Kanskje det ;) Hadde vært greit å fått et matvrak til, kjenner jeg blir litt stressa av de med barn i samme alder som ikke vil spise noen ting :smiley-ashamed004

Back
Topp