Sår rumpe

Okej, de er jo ikke parfymert heller [emoji1360] prøvd å gå opp en str om ho vipper mellom to? Det har hjulpet her

Hun gjør liksom ikke det heller... bruker 3 og de er til 9kg og hun veier jo bare 6,5... får se det an to dager til! Syns det er blitt bedre med sinksalve, så får vi prøve å lufttørke, smøre, vente også pudre med potetmel etterpå i morgen!
 
Hun gjør liksom ikke det heller... bruker 3 og de er til 9kg og hun veier jo bare 6,5... får se det an to dager til! Syns det er blitt bedre med sinksalve, så får vi prøve å lufttørke, smøre, vente også pudre med potetmel etterpå i morgen!

Jepp[emoji1360] vi har aldri hatt virkning av sink, men god virkning av inotyol :) lykke til!
 
Sniker fra januar.
Vår fikk sår rumpe av libro. Så vi byttet til Pampers.
Hun reagerte også på våtservietter. Så jeg skylte rumpen i lunkent vann isteden for, helt til hun ikke var rød lenger. Litt styr, men ikke hat sår rumpe siden.
 
Sniker fra januar.
Vår fikk sår rumpe av libro. Så vi byttet til Pampers.
Hun reagerte også på våtservietter. Så jeg skylte rumpen i lunkent vann isteden for, helt til hun ikke var rød lenger. Litt styr, men ikke hat sår rumpe siden.

Vi har brukt libero comfort, så byttet til libero touch, nå er hun nesten helt fin! Merkelig at det skal være så stor forskjell på «samme» bleia... hvertfall samme produsent...

Pampers tisser hun igjennom med en gang, så de er utelukket.
 
Å la baby ligge uten bleie og lufte seg funker helt klart best av min erfaring. Og ellers er ofte den store synderen våtservietter. Om det ikke funker å bytte våtservietter, er tørrservietter som du våter i vann et godt alternativ
 
Å la baby ligge uten bleie og lufte seg funker helt klart best av min erfaring. Og ellers er ofte den store synderen våtservietter. Om det ikke funker å bytte våtservietter, er tørrservietter som du våter i vann et godt alternativ

Enig! Vi bruker kun våtservietter på tur. Hjemme er det alltid tørrservietter med vann [emoji1362]
 
Vi har brukt libero comfort, så byttet til libero touch, nå er hun nesten helt fin! Merkelig at det skal være så stor forskjell på «samme» bleia... hvertfall samme produsent...

Pampers tisser hun igjennom med en gang, så de er utelukket.

Prøvd Coop bleiene? De funker for oss.
Men tror selve problemet var våtservietter!
Med min første brukte vi tøybleier og hadde aldri noe problemer!
 
Å la baby ligge uten bleie og lufte seg funker helt klart best av min erfaring. Og ellers er ofte den store synderen våtservietter. Om det ikke funker å bytte våtservietter, er tørrservietter som du våter i vann et godt alternativ

Vi har brukt tørrseevietter som vi har våta hele veien, aldri brukt en eneste våtserviett :)
 
Sniker fra januar.
Vår fikk sår rumpe av libro. Så vi byttet til Pampers.
Hun reagerte også på våtservietter. Så jeg skylte rumpen i lunkent vann isteden for, helt til hun ikke var rød lenger. Litt styr, men ikke hat sår rumpe siden.

Å skylle istedenfor å tørke er noe jeg også gjør ofte, senest i dag. Har merket stor forskjell på huden hennes etter at jeg begynte med det :)
 
Bruker aldri våtservietter etter at guttungen ble knall rød med en gang jeg tørka han. Vasket av med vann og kasta serviettene i søpla, gikk heldigvis over da jeg vaska med vann men ble veldig irritert. Hva er vitsen med å produsere «barnevennlige» «supersensitive» og ditt og datt når det ikke er brukendes [emoji35]
 
Bruker aldri våtservietter etter at guttungen ble knall rød med en gang jeg tørka han. Vasket av med vann og kasta serviettene i søpla, gikk heldigvis over da jeg vaska med vann men ble veldig irritert. Hva er vitsen med å produsere «barnevennlige» «supersensitive» og ditt og datt når det ikke er brukendes [emoji35]

Enig! Vi bruker bare rent vann!
 
Hva gjør dere? Baby har aldri vært sår i rumpen(4mnd9dager), men nå er hun kjempe rød! Vi har prøvd potetmel og uendelige mange kremer, men syns bare det blir verre... hva bruker dere?
Byttet bleie hver 2 time- eller før og etter hver dupp uansett. Da blir de ikke fuktige og man blir ikke sår. Er skaden skjedd så er potetmel gull, lufttørking, inotyolsalve. Kanskje bytte bleiemerke. Vi kan ikke bruke rema sine feks
 
Sink er veldig sårhelende, man kan faktisk være feil avogtil.. jeg pleier å prøve meg frem [emoji28]
Min baby fikk sopp av bleieutslettet sitt, da blir det små røde prikker utfra selve bleieutslettet liksom.. canestenkrem i 3-4 dager fikset problemet [emoji1303]
 
Back
Topp