Skravletråd uke 24

Ja, har sikkelig følelse av at det er en av hver, så gleder meg masse til ul om 29 dager :)

Så spennende!
Jeg har ul neste uke, men er ikke mer enn 12+2 da, så tviler vel på at de kan se noe kjønn så tidlig [emoji85]
 
Jeg er så sinnsykt spent på hvem som bor i magen [emoji4][emoji85]
Har vært helt sikker på jente helt fra jeg ble gravid, men kan jo selvsagt ta feil[emoji23]
Flere her som har følelser ang kjønn?

Jeg er skikkelig nysgjerrig, nesten så jeg sprekker! :p
Men gubben vil egentlig ikke vite...
Hadde vært kjempestas med en jente, men tror det er en gutt ;)
 
  • Liker
Reactions: CS
Så spennende!
Jeg har ul neste uke, men er ikke mer enn 12+2 da, så tviler vel på at de kan se noe kjønn så tidlig [emoji85]

Skal til fastlegen igjen neste uke, håper hun vil prøve på ultralyd da, 15+2 da, meeen, hun er ikke så god på ultralyd da, så tar det litt med god fisk[emoji28]
 
  • Liker
Reactions: CS
Jeg er så sinnsykt spent på hvem som bor i magen [emoji4][emoji85]
Har vært helt sikker på jente helt fra jeg ble gravid, men kan jo selvsagt ta feil[emoji23]
Flere her som har følelser ang kjønn?

Jeg er helt bombesikker på at det er en gutt jeg har i magen. Såpass at jeg konsekvent kaller babyen for «han». Klarer ikke å se for meg noe annet.

Det er 5 lange uker til jeg skal på OUL, så tanken om «han» i magen får god til å gro. Det kommer rett og slett til å bli et sjokk og en omstilling hvis dette viser seg å være en jente. Haha.
 
  • Liker
Reactions: CS
Jeg er skikkelig nysgjerrig, nesten så jeg sprekker! :p
Men gubben vil egentlig ikke vite...
Hadde vært kjempestas med en jente, men tror det er en gutt ;)

Vil ikke vite[emoji33] Kunne jeg aldri innfunnet meg med[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg er helt bombesikker på at det er en gutt jeg har i magen. Såpass at jeg konsekvent kaller babyen for «han». Klarer ikke å se for meg noe annet.

Det er 5 lange uker til jeg skal på OUL, så tanken om «han» i magen får god til å gro. Det kommer rett og slett til å bli et sjokk og en omstilling hvis dette viser seg å være en jente. Haha.

Jeg har akkurat som deg da, bare motsatt kjønn [emoji4] Egentlig veldig rart iom jeg har to gitter fra før av.. Men alt i svangerskapet er så innmari ulikt denne gangen..

Sa det til min søster faktisk før jeg visste at jeg var gravid, «jeg er sikker på at jeg er gravid og at det er ei jente»! 1,5 uke senere testet jeg positivt [emoji85][emoji23]
 
Jeg skal til jordmor for første gang denne uken, men jeg glemte helt å spørre om jeg skal ta med urinprøve? Jeg er 12+1 når jeg skal dit og har ikke levert urinprøve tidligere hos legen. Er førstegangs så litt usikker på hva som er vanlig :)
 
Jeg skal til jordmor for første gang denne uken, men jeg glemte helt å spørre om jeg skal ta med urinprøve? Jeg er 12+1 når jeg skal dit og har ikke levert urinprøve tidligere hos legen. Er førstegangs så litt usikker på hva som er vanlig :)

Ja, ta med urinprøve :)
 
Heldig!! Jeg skal på tul neste torsdag, men er da bare 12+2, så fortsatt tidlig å se noe [emoji85]

Vi var på tidlig UL. Viste seg at jeg var 11+6, og kjønnet var tydelig!
Vi skal få ei jente [emoji92] Har gutt fra før [emoji4]
 
Vi var på tidlig UL. Viste seg at jeg var 11+6, og kjønnet var tydelig!
Vi skal få ei jente [emoji92] Har gutt fra før [emoji4]

Gratulerer så mye [emoji171]
Håper de kan se noe hos meg også da[emoji120][emoji120][emoji120]
 
Har hentet babypakken fra NameIt i dag [emoji16]
Tror jeg måtte velge kjønn, og da valgte jeg gutt (de har alternativene jente, gutt, vet ikke kjønn, men jeg fikk ikke bestilt pakken om jeg ikke trykka på et kjønn).

Mykt og godt sett, samt en liten koseklut [emoji173] I størrelse 56 [emoji4]20180613_104509.jpg20180613_105824.jpg
 
Har hentet babypakken fra NameIt i dag [emoji16]
Tror jeg måtte velge kjønn, og da valgte jeg gutt (de har alternativene jente, gutt, vet ikke kjønn, men jeg fikk ikke bestilt pakken om jeg ikke trykka på et kjønn).

Mykt og godt sett, samt en liten koseklut [emoji173] I størrelse 56 [emoji4]Vis vedlegget 262413Vis vedlegget 262414

Så fint! [emoji7]
Visste ikke at Name It hadde pakker[emoji33] Hvor bestilte du?[emoji56]
 
Back
Topp