Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
One stemp fra eBay?Trodde dette var tidligtester med 10 mlu eller hva det heter ... Sitter å vurderer om jeg skal bruke penger på en skikkelig test men jeg er så usikker på hvilken som er best. Er 11 dpo i dag.
Nei[emoji174]Sett meg på TR.
Neste pp[emoji173]Sett meg på TR.
Ja, er liksom en svak strek der. Men burde kanskje bli sterkere også ja! Du kan jo prøve det ja. Også ringer vel legekontoret i dag med svar på HcG-prøven.
Status på meg er ingen TR, ingen testing og ingen symptomer på graviditet eller TR. Tester i morgen hvis TR ikke er dukket opp!
Hcg fra tirsdag var på 8. Burde vært på 0, men da er jeg nok ikke gravid igjen. Bare å vente på mensen.
Krysser fingrene for at du er gravid!!
Noen som kjenner på noen symptomer på graviditet?
Selv hadde jeg en periode på 2-3 dager med en del murringer men det gav seg. Kjenner det tidvis stikker litt i brystene, er også veldig trøtt fortiden. 10dpo
Så kjipt Har nok ikke troen på en ny graviditet for min del heller. Men greit om TR kan dukke opp snart, så jeg kan komme i gang med en ordentlig PP igjen!
Eller, når jeg tenker meg om så sier ikke en hCG på 8 kun 8 dpo noe særlig. Alt håp er ikke ute... eller? Venter med å teste igjen til søndag (IKM)
Egget fester seg mellom dag 6 og 10 etter el... HCG produseres ikke før etter det har festet seg. Så 8 DPO er ikke løpet kjørt nei.Eller, når jeg tenker meg om så sier ikke en hCG på 8 kun 8 dpo noe særlig. Alt håp er ikke ute... eller? Venter med å teste igjen til søndag (IKM)
Egget fester seg mellom dag 6 og 10 etter el... HCG produseres ikke før etter det har festet seg. Så 8 DPO er ikke løpet kjørt nei.
Nei, du er bare 8 dpo ja, da kan det jo være Jeg har aldri testet for HCG og er ikke noe ekspert der! Om noen dager har du nok svaret!
Hvilke tester er det verdt å bruke penger på fra apoteket? Noen man kan teste tidlig med?Jeg er 11 dpo i dag, men var 8 dpo da blodprøven ble tatt. Tror ikke jeg skal legge så mye vekt på den egentlig. Venter til helgen med å teste igjen. Vært å hamstret på apoteket nå [emoji13]
Hvilke tester er det verdt å bruke penger på fra apoteket? Noen man kan teste tidlig med?
CB digital er jeg godt kjent med. Men ikke de andre. Skal se om noe frister på vei hjem fra jobbJa, jeg er veldig fan av CB early. De kan du teste med tidlig og de har aldri vært feil for min del. Har som regel slått ut på de før noe annet. En koster dessverre mellom 150-170kr, men det er verdt det! Ellers er A1 testene greie. De koster ca. kr 190 for 2-pack. De er de billigste stavene du får på apotek. Ellers så er CB digital bra. 2 stk koster kr 260 (mener jeg å huske!) Du kan også kjøpe pakke med 8 RFSU strips, men de anbefaler jeg ikke!
CB digital er jeg godt kjent med. Men ikke de andre. Skal se om noe frister på vei hjem fra jobb