Reisetrille/vogn

Lizz83

Gift med forumet
Vi har en stor Emmaljunga vogn, men nå tenker jeg å investere i en lettere og mindre vogn/trille da den andre skal stå i Bhg fra høsten. Pluss at den er uhåndterlig i butikker og blytung å løfte ut og inn av bil.
Hva anbefaler dere? Det må være full liggestilling på den så ikke av de helt enkle/billige. Og den må være god å trille (helst med svingbare hjul)

Babyjogger City Mini GT!

Vi hadde den til akkurat der formålet du beskriver, og endte opp med å bruke den veldig mye, i nesten tre år :) kjempebra vogn! Full liggestilling, gode hjul, lett å legge sammen/bære/trille

Babyjogger City Mini GT!

Vi hadde den til akkurat der formålet du beskriver, og endte opp med å bruke den veldig mye, i nesten tre år :) kjempebra vogn! Full liggestilling, gode hjul, lett å legge sammen/bære/trille
ER det full liggestilling på den ja ?
Har tenkt at den skal vi ha på fremtidige ferier osv, så bra da!:)

Elsker babyjogger vognen vår. Men vi har city mini og den er ikke i full liggestilling. Eneste andre ulempen er at hjulene er såpass langt fra hverandre at den blir breiere enn emmaljunga vogna vår. Vi bruker Brio smile( nå Britax smile) og babyjogger city mini på tur. Reiser rundt med campingvogn. Brio smile er billig å kjøpe både ny og brukt. Vi har en som er kjøpt brukt. Hadde den til nr 1 med kjøpte den i 2013 og da var det en defekt med de vognene på det største partiet den våren.

Babyjogger City mini gt er genial, veldig lett å trille, slår sammen med en hånd ved å dra i en reim. Men det er en 3 hjuls vogn som ikke passer til barnehagen. Selv har jeg babyjogger City mini gt som hovedvogn. Men har kjøpt en brukt emmaljunga City cross til barnehagen :)

Nettopp fått i hus babyjogger city premier! Og eg er foreløpig nyforelska :love7
Vendbar sittedel, 4 hjul, verkar stødig og god, god størrelse på handlekorga under, lang sittedel (ergonomisk) 3 ulike sittestillinger og enkel å slå sammen. Grei størrelse å ha i bilen.

Nettopp fått i hus babyjogger city premier! Og eg er foreløpig nyforelska :love7
Vendbar sittedel, 4 hjul, verkar stødig og god, god størrelse på handlekorga under, lang sittedel (ergonomisk) 3 ulike sittestillinger og enkel å slå sammen. Grei størrelse å ha i bilen.

Det er svingbare hjul, som kan låsast :)

Vi hadde 3hjuling til de to andre barna våre og de ansatte i BHG elsket vogna vår da den var så lett å trille. Så jeg savner den... :-) det var en easywalker sky.

Back
Topp