Gravid, Eller ikke?

Hhåper

Forelsket i forumet
Hei.

Jeg er veldig usikker på dette. Jeg satte inn 3. Dagers den 1. Juni. Har tatt en del tester og der har det vært skyggestreker hele veien. Noen skygger sterkere enn andre.

I går tenkte jeg å ta en siste test før testdag som er I morgen, og der kom skyggen opp med en gang. Tenkte ikke noe mer over det da, men da jeg kikket på testen I dag ser jeg at streken er mye sterkere og har rosa I seg.

Er veldig forvirret. Dersom jeg er gravid burde det vel ha kommet opp en ganske sterk strek I går?

De skyggene jeg har fått tidligere har ikke Fått noe farge etter tiden.

Noen med erfaringer?

Ta en digital, mye bedre når du likevel har testdag. Bare tull å tyde streker så nært.

Takk for svar[emoji4]
Ja, du har helt rett! Har likevel brukt mye nok penger på tester, så kunne bare kjøpt en digital I stedet.
Jeg bruker digital på testdag, frem til det så tester jeg ut ovitrelle og håper på ny strek :shy:
Så kjøp deg en digital til imorgen så får du et klart og tydelig svar

Masse lykke til med test. Skal krysse alt for deg Håper :)

Tok en digital I går kveld, den viste " Gravid, 1-2".

Tok blodprøve I dag og ble nettopp oppringt av sykepleieren. Hun sa at verdien var på 12 bare, og at egget enten har festet seg veeeldig sent, eller kjemisk. Er det mulig? Er helt knust, men jeg har folk rundt meg og kan ikke slippe ut følelsene. Skal ta ny blodprøve på fredag.

Tok en digital I går kveld, den viste " Gravid, 1-2".

Tok blodprøve I dag og ble nettopp oppringt av sykepleieren. Hun sa at verdien var på 12 bare, og at egget enten har festet seg veeeldig sent, eller kjemisk. Er det mulig? Er helt knust, men jeg har folk rundt meg og kan ikke slippe ut følelsene. Skal ta ny blodprøve på fredag.

Ånei![emoji85] krysser fingre for sen implementasjon og stigning de neste dagene! Du kan også være en som produserer HCG veldig sent. Jeg har studert tabeller i dag etter å ha fått telefon om HCG på 39 selv (14 DPO) og jeg ser at det har vært vellykkede graviditeter helt ned på 5 i HCG 14 DPO! Bra du får målt på nytt på fredag![emoji1303] Jeg trodde og håpet jeg skulle få gjort det men det ville ikke sykepleieren.

Ånei![emoji85] krysser fingre for sen implementasjon og stigning de neste dagene! Du kan også være en som produserer HCG veldig sent. Jeg har studert tabeller i dag etter å ha fått telefon om HCG på 39 selv (14 DPO) og jeg ser at det har vært vellykkede graviditeter helt ned på 5 i HCG 14 DPO! Bra du får målt på nytt på fredag![emoji1303] Jeg trodde og håpet jeg skulle få gjort det men det ville ikke sykepleieren.
Tusen takk for svar[emoji4]
Jeg tror nok det er over for denne gang, har begynt å spotte[emoji26]...
Masse lykke til videre du[emoji7].
Jeg fikk en prøve til sist gang da min var på 41.

Tusen takk for svar[emoji4]
Jeg tror nok det er over for denne gang, har begynt å spotte[emoji26]...
Masse lykke til videre du[emoji7].
Jeg fikk en prøve til sist gang da min var på 41.

Kjedelig å høre[emoji26] Håper du får sette i gang igjen ned neste forsøk raskt!

Jeg satte inn er 2 cellet fryse-embryo 31.mai og tenker at det kan være årsaken til at det går litt tregt. Med HCG. Skal uansett på jobb-reise ut uken så får ikke tatt ny blodprøve før mandag. Så jeg satser bare på å teste selv og forhåpentligvis se stigningen. Men takk for svar, hadde jeg vært hjemme ville jeg nok veldig gjerne tatt en til før helgen[emoji1303]

Leit det ser ut til å være over. Ta den neste blodprøven likevel for å se.
Det er utrolig tøft med sånne opplevelser, men klinikkene pleier synes det er positivt med napp og at det lover godt for neste forsøk.

Lykke til

Leit det ser ut til å være over. Ta den neste blodprøven likevel for å se.
Det er utrolig tøft med sånne opplevelser, men klinikkene pleier synes det er positivt med napp og at det lover godt for neste forsøk.

Lykke til
Ja, vil nok ta prøven bare for å få det bekreftet. Jeg lurer på hva det kan være at så fort det blir napp så slipper det igjen. Får ikke noe svar fra legene. Det er det som gjør mest vondt.

Det er vel rett og slett samme som med alle tidlige spontanaborter, men de mener ofte det er bra og lover godt videre fordi man da er i nærheten av noe.

Kjedelig å høre[emoji26] Håper du får sette i gang igjen ned neste forsøk raskt!

Jeg satte inn er 2 cellet fryse-embryo 31.mai og tenker at det kan være årsaken til at det går litt tregt. Med HCG. Skal uansett på jobb-reise ut uken så får ikke tatt ny blodprøve før mandag. Så jeg satser bare på å teste selv og forhåpentligvis se stigningen. Men takk for svar, hadde jeg vært hjemme ville jeg nok veldig gjerne tatt en til før helgen[emoji1303]
Jeg håper at du får fin stigning på testene og at dette går bra!

Jeg har tenkt på å kanskje vente litt, ikke begynne igjen med en gang. Kanskje kroppen trenger å komme I balanse igjen.

Jeg håper det!

Vet du om private forsøk går under helfo?
Selve forsøket må betales selv, men en kan jo få tilbake utlegg til medisiner over en viss sum, men det gjelder jo tre forsøk totalt. Tror ikke de legger seg opp i om det er privat eller offentlig forsøk

Back
Topp