Skravletråd uke 24

Lilth

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Junilykke 2022
Fant ingen, så jeg lager en jeg [emoji4]

Jadda, sjukemeldt en uke, noen som har forslag til noe å finne på?
Får ikke løfte tungt eller gå lange turer (hva max kilo og lenger nevnte aldri legen, men skal være forsiktig da [emoji28]).

Vi har bare Netflix av sånne tv greier, vurderer en tur på biblioteket [emoji4]
 
Fant ingen, så jeg lager en jeg [emoji4]

Jadda, sjukemeldt en uke, noen som har forslag til noe å finne på?
Får ikke løfte tungt eller gå lange turer (hva max kilo og lenger nevnte aldri legen, men skal være forsiktig da [emoji28]).

Vi har bare Netflix av sånne tv greier, vurderer en tur på biblioteket [emoji4]
Så kjedelig :( Sykemeldt selv og sliter med å få gjort stort! Blir mye TV og soving, men i dag ble det en tur på gravidtrening! Pluss at jeg har fått kjøpt seng i dag og er såååååå fornøyd :)
 
Så kjedelig :( Sykemeldt selv og sliter med å få gjort stort! Blir mye TV og soving, men i dag ble det en tur på gravidtrening! Pluss at jeg har fått kjøpt seng i dag og er såååååå fornøyd :)
Gubben insisterer på at jeg skal ta det helt piano, så det blir nok noen rolige dager i starten av uka ihvertfall [emoji4]

Gubben ble trukket i matte muntlig, så han er egentlig superfornøyd med at jeg er sykemeldt [emoji23][emoji23]

Så gøy med innkjøp av seng!!
Jeg gleder meg skikkelig til å kjøpe inn, samtidig har jeg sååå lyst til å se om jeg finner noen skatter på loppemarked til høsten [emoji28]
Det er såååå lenge til [emoji37][emoji37]
 
Gubben insisterer på at jeg skal ta det helt piano, så det blir nok noen rolige dager i starten av uka ihvertfall [emoji4]

Gubben ble trukket i matte muntlig, så han er egentlig superfornøyd med at jeg er sykemeldt [emoji23][emoji23]

Så gøy med innkjøp av seng!!
Jeg gleder meg skikkelig til å kjøpe inn, samtidig har jeg sååå lyst til å se om jeg finner noen skatter på loppemarked til høsten [emoji28]
Det er såååå lenge til [emoji37][emoji37]
Haha jeg synes det høres ut som en fornuftig gubbe, selv om det kanskje er for egen vinning? Godt å ta det rolig også altså! Det blir nok en rolig dag på meg i morgen siden jeg trente i dag! Da er jeg nok dau i morgen :p

Ja så utrolig koselig å handle inn litt, og særlig når man kommer over kupp på finn Håper på litt loppis selv i løpet av høsten! Jeg har også intet mindre enn fire venninner som har fått/får gutt i år før meg, så har fått beskjed om at jeg ikke trenger å handle så mye klær o.l! Så kjekt med gjenbruk altså! Men litt shopping må det jo bli! Det er jo det som er gøy❤️
 
Haha jeg synes det høres ut som en fornuftig gubbe, selv om det kanskje er for egen vinning? Godt å ta det rolig også altså! Det blir nok en rolig dag på meg i morgen siden jeg trente i dag! Da er jeg nok dau i morgen [emoji14]

Ja så utrolig koselig å handle inn litt, og særlig når man kommer over kupp på finn Håper på litt loppis selv i løpet av høsten! Jeg har også intet mindre enn fire venninner som har fått/får gutt i år før meg, så har fått beskjed om at jeg ikke trenger å handle så mye klær o.l! Så kjekt med gjenbruk altså! Men litt shopping må det jo bli! Det er jo det som er gøy[emoji173]️

Han var helt nydelig da jeg var gravid med storesøster også [emoji7]
Han er et virrehuet uten like, men når det virkelig trengs så står han virkelig på [emoji173]
Blir nok litt skjemt bort selv om vi skal sitte med eksamen mesteparten av dagen i morgen [emoji14]

Vi ønsker oss veldig kjønnsnøytralt og kjenner ingen som har hatt særlig fokus på dette og småbarn det siste året, så vi må nok shoppe litt.
Men det er første tantebarn, barnebarn og oldebarn, så vi har en del som vil shoppe til oss også [emoji173]

Vi har noen loppemarkeder i nærheten av jobb som pleier å være FANTASTISKE så jeg gleder meg helt sinnsykt [emoji16][emoji16]
 
Han var helt nydelig da jeg var gravid med storesøster også [emoji7]
Han er et virrehuet uten like, men når det virkelig trengs så står han virkelig på [emoji173]
Blir nok litt skjemt bort selv om vi skal sitte med eksamen mesteparten av dagen i morgen [emoji14]

Vi ønsker oss veldig kjønnsnøytralt og kjenner ingen som har hatt særlig fokus på dette og småbarn det siste året, så vi må nok shoppe litt.
Men det er første tantebarn, barnebarn og oldebarn, så vi har en del som vil shoppe til oss også [emoji173]

Vi har noen loppemarkeder i nærheten av jobb som pleier å være FANTASTISKE så jeg gleder meg helt sinnsykt [emoji16][emoji16]

Så herlig med en sånn mann[emoji173]️ Og så godt at han har god hjelp i deg! Det er noe å sette pris på altså :)

Ja det er samme her også, første barnebarn, tantebarn og oldebarn så alle klør etter å bidra og det settes umåtelig stor pris på når man er alene[emoji173]️ I går fikk jeg melding av en gammel kollega fra et tiår tilbake, som var så glad på mine vegne og ønsket å strikke noe til den nye verdensborgeren. Gjett hvem som satt i sofaen å stortuta da da :p

Så gøy med ordentlig gode loppiser! Er det samme som arrangerer hver høst? Her bruker det være på ungdomsskolen like ved der jeg bor og mange av de er ordentlig bra! Jeg og pappa bruker å dra sammen[emoji173]️
 
I går fikk jeg melding av en gammel kollega fra et tiår tilbake, som var så glad på mine vegne og ønsket å strikke noe til den nye verdensborgeren. Gjett hvem som satt i sofaen å stortuta da da [emoji14]

Så gøy med ordentlig gode loppiser! Er det samme som arrangerer hver høst? Her bruker det være på ungdomsskolen like ved der jeg bor og mange av de er ordentlig bra! Jeg og pappa bruker å dra sammen[emoji173]️

Herlighet, da hadde jeg også satt på vannkrana! [emoji7]

Ja, de har holdt på noen år, så jeg begynner å bli godt kjent [emoji4]
Ene stedet er fantastiske på klær og glassting.
Et annet har alltid masse bra møbler.
Det siste pleier å ha masse rart! [emoji28]
Svigerinna mi pleier å bli med meg, men lufter jeg at jeg skal se etter ting til mini så har jeg vel fort hele familien med [emoji28][emoji7]
 
Herlighet, da hadde jeg også satt på vannkrana! [emoji7]

Ja, de har holdt på noen år, så jeg begynner å bli godt kjent [emoji4]
Ene stedet er fantastiske på klær og glassting.
Et annet har alltid masse bra møbler.
Det siste pleier å ha masse rart! [emoji28]
Svigerinna mi pleier å bli med meg, men lufter jeg at jeg skal se etter ting til mini så har jeg vel fort hele familien med [emoji28][emoji7]
Så kjekt :D Det er jo gøy når man vet at det er ordentlig og bra! Bruker å dra på dyrebeskyttelsen sin loppis hvert år da! Er vel eneste loppisen heg ikke diskuterer pris på, for de fortjener hver en krone! Og den bruker å være bra :) Nå gleder jeg meg virkelig kjenner jeg!

Begynte jaggu å bli morsomt med barnerom også, når jeg fikk vite kjønn gitt :p Så moro å drømme seg litt bort!
 
Så kjekt :D Det er jo gøy når man vet at det er ordentlig og bra! Bruker å dra på dyrebeskyttelsen sin loppis hvert år da! Er vel eneste loppisen heg ikke diskuterer pris på, for de fortjener hver en krone! Og den bruker å være bra :) Nå gleder jeg meg virkelig kjenner jeg!

Begynte jaggu å bli morsomt med barnerom også, når jeg fikk vite kjønn gitt [emoji14] Så moro å drømme seg litt bort!
Jaa, barnerom ja [emoji28]
Stakkars mini får kroken på min side av senga enn så lenge [emoji23]
Vi har jo egentlig 4soverom, men et er kontor/gamingrom, et er soverom for besøkshjem barnet (og innredet for en 4åring. Mulig de ender opp med å dele rom etterhvert, men ikke helt i starten), så er det vårt, også det tiltenkte barnerommet som er leid ut til svigerinna mi om dagen [emoji28]

Jeg gleda meg skikkelig til å ordne barnerom, men nå snakker vi om å gjøre loftstua til lekestue ihvertfall, og da skal jeg få slå meg løs litt [emoji14]

Loppemarkedene her pleier å være så billig, så gidder ikke diskutere pris [emoji28]
 
Jaa, barnerom ja [emoji28]
Stakkars mini får kroken på min side av senga enn så lenge [emoji23]
Vi har jo egentlig 4soverom, men et er kontor/gamingrom, et er soverom for besøkshjem barnet (og innredet for en 4åring. Mulig de ender opp med å dele rom etterhvert, men ikke helt i starten), så er det vårt, også det tiltenkte barnerommet som er leid ut til svigerinna mi om dagen [emoji28]

Jeg gleda meg skikkelig til å ordne barnerom, men nå snakker vi om å gjøre loftstua til lekestue ihvertfall, og da skal jeg få slå meg løs litt [emoji14]

Loppemarkedene her pleier å være så billig, så gidder ikke diskutere pris [emoji28]
HAHA dere har jo nok av rom å ta av da skjønner jeg :p sånn egentlig! Jeg har ikke tenkt å gjøre stort utav rommet, da det også fungerer som gjesterom når han er så liten, og første halvåret skal han jo bo inne hos meg! Men litt dill blir det jo alltid rom for ;) Problemene begynner vel å oppstå om nr.2 kommer! Da blir det trangt om plassen i en treroms gitt!

Nei det er veldig greit når loppiser oppgir pris, men på de som er på skolen her så foreslår man prisen selv! Man bare plukker med seg og sier en sum man føler det er verdt og så er det liksom greit Men på de større har de priset tingene sine da!
 
HAHA dere har jo nok av rom å ta av da skjønner jeg [emoji14] sånn egentlig! Jeg har ikke tenkt å gjøre stort utav rommet, da det også fungerer som gjesterom når han er så liten, og første halvåret skal han jo bo inne hos meg! Men litt dill blir det jo alltid rom for ;) Problemene begynner vel å oppstå om nr.2 kommer! Da blir det trangt om plassen i en treroms gitt!

Nei det er veldig greit når loppiser oppgir pris, men på de som er på skolen her så foreslår man prisen selv! Man bare plukker med seg og sier en sum man føler det er verdt og så er det liksom greit Men på de større har de priset tingene sine da!
Vi valgte å flytte et stykke ut mot å få en enebolig til en veldig grei pris [emoji4]

Har akkurat vært i banken og tiggi litt penger, så nå får vi forhåpentligvis mulighet til å isolere gulvet [emoji85]
 
Vi valgte å flytte et stykke ut mot å få en enebolig til en veldig grei pris [emoji4]

Har akkurat vært i banken og tiggi litt penger, så nå får vi forhåpentligvis mulighet til å isolere gulvet [emoji85]
Det skjønner jeg godt! Her jeg bor er det grisedyrt så sjansen for å få seg noe større er minimalt for min del, men jeg lever enda i håpet :) Jeg er ikke så villig til å flytte på meg dessverre

Har planer om nye gulv i løpet av høsten selv! La i deler av leiligheten i høst så må fullføre alle rom slik at OCD’en får fred :p Men det er litt koseplanlegging synes jeg :)
 
Vet ikke om det er riktig tråd- men jeg kjenner skikkelige murringer i livmor-området i dag. På grensen til vondt, veldig ømt!
Hva kan det være?
12+4 og var på ul i går på Riksen- kjempefin og alt så supert ut!
Men nå er jeg litt redd igjen...
 
Vet ikke om det er riktig tråd- men jeg kjenner skikkelige murringer i livmor-området i dag. På grensen til vondt, veldig ømt!
Hva kan det være?
12+4 og var på ul i går på Riksen- kjempefin og alt så supert ut!
Men nå er jeg litt redd igjen...
Helt normalt :) Livmora skal "opp og frem" nå og det kan kjennes ekstra! Jeg hadde voldsomme murringer og smerter fra uke 12-15 og alt var normalt sa jordmor da jeg var på UL 14+5! Men ta en telefon til legen din eller jordmor om det bekymrer deg veldig :)
 
Jeg er så sinnsykt spent på hvem som bor i magen [emoji4][emoji85]
Har vært helt sikker på jente helt fra jeg ble gravid, men kan jo selvsagt ta feil[emoji23]
Flere her som har følelser ang kjønn?
 
Jeg er så sinnsykt spent på hvem som bor i magen [emoji4][emoji85]
Har vært helt sikker på jente helt fra jeg ble gravid, men kan jo selvsagt ta feil[emoji23]
Flere her som har følelser ang kjønn?

Ja, har sikkelig følelse av at det er en av hver, så gleder meg masse til ul om 29 dager :)
 
Jeg har hatt jentefølelse, men får se nå på torsdag, skal på TUL og er da 14+4 så da kan de se det.
 
Back
Topp