Vugge å anbefale?

Mini Marihøna

Forelsket i forumet
MayDay2021
Hei, litt usikker på hvor jeg skal legge dette ut men men.

Er det noen som har tips på en vugge lik Leander vugga, bare som ikke må festes i tak. Har forelsket meg i den men blir å flytte i en leilighet å leie for et år, så blir jo ikke aktuelt å skru inn noen skryer i vekk eller tak for å si det sånn [emoji17]..
Spør derfor om noen har noe som kan ligne men som står?[emoji177][emoji177]
Snapchat-293570435.jpg

De har en model som følger med en stang isteden for å skru den i taket om jeg ikke husker feil

Skal gå an å køøe med stativ om man ikke ønsker å henge den i taket ;)
Ser, men blir også en litt stivere pris med tanke man må kjøpe de to seperat og blir over 3000kr grunnet stativet framfor 2000 [emoji17] får bli en ønsketing fra slekta om noen vil spleis[emoji173]

Ser, men blir også en litt stivere pris med tanke man må kjøpe de to seperat og blir over 3000kr grunnet stativet framfor 2000 [emoji17] får bli en ønsketing fra slekta om noen vil spleis[emoji173]
Eller se på finn. No kan være noen som bare selger stativet? :)

Eller se på finn. No kan være noen som bare selger stativet? :)
Ja mulig det, er bare mye tilbehør i tillegg som kommer ekstra som madrass, laken, overmadrass osv så ble litt stiv pris når stativet kosta 1199kr ekstra enn det jeg hadde tenkt meg [emoji28]

Jeg har senga som du kan få kjøpt veldig billig ( tar mye plass)

Jeg har senga som du kan få kjøpt veldig billig ( tar mye plass)
Har desverre ikke plass til noe særlig seng, blir evt en som kan sitte inntil vår seng da det er minimalt med plass i leiligheten vi skal bo i :/ heldigvis ikke bo der alt for lenge. Hadde vært interresert dersom vi hadde vært et år fra nå da vi blir å flytte i et hus ved den tid :)

Ja mulig det, er bare mye tilbehør i tillegg som kommer ekstra som madrass, laken, overmadrass osv så ble litt stiv pris når stativet kosta 1199kr ekstra enn det jeg hadde tenkt meg [emoji28]
Hadde den vuggen selv med krok i taket, mulig jeg har en del laken du kan få :) men kan ikke huske at det var en overmadrass i den, madrassen følger med vuggen.:) men skjønner at det blir en del ut av alt man skal ha

Hadde den vuggen selv med krok i taket, mulig jeg har en del laken du kan få :) men kan ikke huske at det var en overmadrass i den, madrassen følger med vuggen.:) men skjønner at det blir en del ut av alt man skal ha
Gjerne det[emoji7] ser madrass følger med men overmadrass må man kjøpe på sida.. koster rundt 349kr. :)

Gjerne det[emoji7] ser madrass følger med men overmadrass må man kjøpe på sida.. koster rundt 349kr. :)
Skal se etter hvor jeg har lagt det, så kan jeg sende det til deg:) Ja da blir det en litt større pris med overmadrass og andre ting. Hadde baby nest nedi vi:)

Har desverre ikke plass til noe særlig seng, blir evt en som kan sitte inntil vår seng da det er minimalt med plass i leiligheten vi skal bo i :/ heldigvis ikke bo der alt for lenge. Hadde vært interresert dersom vi hadde vært et år fra nå da vi blir å flytte i et hus ved den tid :)
Bruker ikke min og selger den billig med laken og madrass :) bør i Vestfold om du er interesser

Jeg syns det var greit :) Men kom til å tenke på hvilket kjønn det er snak om? Fant rosa strech laken som er til slike runde madrasser :)
Er uansett farge for min smak[emoji28] og vet ikke kjønnet før ved fødselen[emoji7][emoji85]
Men rosa eller blått har ingenting å si for meg, blir det en gutt og rosa laken er det jo bare litt kult haha. Og motsatt.

Back
Topp