Strikkeoppskrifter!

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Måtte jo nesten fikse en strikkeoppskrift-tråd, siden flere av oss trodde det skulle være strikkeoppskrifter i tråden der matoppskriftene er :P

Lekker ❤️ Tusen takk for at du dele
Garnstudio har veldig mange fine oppskrifter, men det kan ta litt tid å finne fram til de i alle de mange, mange oppskriftene :)

Åh den var kjempefin!

Jeg er ingen kjempeerfaren strikker, og har aldri strikket med pinner mindre enn 5mm:)hehe. Men tror du jeg kan få til denne? Har strikket flettemønster før så det tror jeg at jeg skal klare. Men er litt skeptisk til den øverste delen med knapp...så litt vanskelig ut:/
Hvis du leser oppskriften godt før du starter, så tror jeg det skal gå kjempefint :) Den strikkes ovenfra og ned, så da blir du fort ferdig med det partiet med knappene på ;) Trykknappene har jeg festet med en sånn tang: https://www.somsenteret.no/prym/100148/trykknapp-tang men man kan jo også bruke den varianten som sys på, eller vanlige knapper :)

Jeg skulle ønske jeg kunne strikke:( Har prøvd å lære meg det flere ganger men det går ikke inn i fingrene mine[emoji85]

Eg kommer nok til å strikke mye kjønnsnøytralt fremover! Hvit/Kitt, Grå, (Beige, Brun), og Oker. Det passer til både blått/petroleum og rosa/bringebær og lilla. Både lyse og mørke farger. Er så mye eg ønsker å ha klart! Mannen har ENDELIG ombestemt seg - nå vil han vite kjønn! Han har stått fast LENGE om at han ikkje vil vite! Så det blir plutselig litt lettere for meg å vite hvem eg strikker til ❤️

Last edited:
3716ABA6-7AB7-45D2-81B5-7F2449C16730.jpeg Denne var eg akkurat ferdig med tidligere i uken. Str 12-18 mnd da - i gave. Men får eg en jente skal denne absolutt lages igjen ❤️ Lillans Prinsessebyxor heter den ☺️

Back
Topp