Brukes heller ikke!

Min var bare 51 (men de som kom på jobb dagen etter mente han måtte være lenger), men han har stort hodemål. Kom nesten på overtid etter oul-termin, men på dagen etter mens og tul.

Min første var jo IVF så jeg VET jo når hun ble laget. Kom på nå at hun kom to dager FØR den mest korrekte terminen. Ble flyttet 4 dager fram på oul med henne. Den oul var vel i uke 18, så trenger jo ikke bli så feil heller da forsåvidt.
 
Min første var jo IVF så jeg VET jo når hun ble laget. Kom på nå at hun kom to dager FØR den mest korrekte terminen. Ble flyttet 4 dager fram på oul med henne. Den oul var vel i uke 18, så trenger jo ikke bli så feil heller da forsåvidt.
Nei skal ikke bli så feil med uke 18. Basert på tul-termin jeg fikk i går skal jeg ha oul i 20+2 nå. Veldig spent på hva det vil bety.
 
Jeg ser det står 6 Juli, 5. Juli og 6. Juli igjen. Kanskje fikse opp i det? :)
 
Fint om dere skriver nicket deres også :)
 
Haha, øya man først blir blind på...
Jeg fant ikke meg selv fordi jeg bare fant den andre 6. Juli. Så skulle egentlig si ifra at jeg var blitt borte ;)
 
Jeg har ikke fått time til OUL enda.. er uke 12+0 i dag, og har time til TUL førstkommende tirsdag (12+2). Får jeg tildelt time til OUL etter den (gitt at alt ser bra ut)? Hva er vanlig? Er jeg "seint ute" med "bestilling" av time til OUL?
 
Jeg har ikke fått time til OUL enda.. er uke 12+0 i dag, og har time til TUL førstkommende tirsdag (12+2). Får jeg tildelt time til OUL etter den (gitt at alt ser bra ut)? Hva er vanlig? Er jeg "seint ute" med "bestilling" av time til OUL?
Jeg var på første svangerskapskontroll 12+4. Fikk time til OUL i etterkant av dette. Legen sendte søknad om fødeplass som også ble søknad om OUL. Så nei, du er ikke sent ute :happy:
 
11. juli :))
 
Back
Topp