Henger litt her og :)

Ceres

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Hei :)
Jeg henger litt her og, har vært innom å sneket litt siden positiv test :)
Med ustabile sykluser satte jeg selv først termin til 2.januar - etter tidlig ul og samtale med lege har vi kommet fra til 30.desember.

De to jeg har fra før kom før termin så statistikken er egentlig dårlig for å tippe nytt år, men de sier nr 3 er en luring så ;)

Velkommen! :)

Hei :)
Jeg henger litt her og, har vært innom å sneket litt siden positiv test :)
Med ustabile sykluser satte jeg selv først termin til 2.januar - etter tidlig ul og samtale med lege har vi kommet fra til 30.desember.

De to jeg har fra før kom før termin så statistikken er egentlig dårlig for å tippe nytt år, men de sier nr 3 er en luring så ;)

Gratulerer og velkommen :)

Min nr 3 kom 3 uker før termin, så de kan være luringer begge veier ;)

Godt å se at det er flere av oss fra januar som henger med her også[emoji4][emoji122][emoji173]️

Godt å se at det er flere av oss fra januar som henger med her også[emoji4][emoji122][emoji173]️
Jaa, blir litt slik når man har erfaring fra tidligere fødsler og man har termin i månedsskiftet :)

Her kom nr 1 9 dager før OUL termin, 7 dager før menstermin. Mens nr 2 kom 22 dager før OUL termin, 12 dager før menstermin :)

Så med denne er jeg spent ;)

Jaa, blir litt slik når man har erfaring fra tidligere fødsler og man har termin i månedsskiftet :)

Her kom nr 1 9 dager før OUL termin, 7 dager før menstermin. Mens nr 2 kom 22 dager før OUL termin, 12 dager før menstermin :)

Så med denne er jeg spent ;)

Det skjønner jeg godt! Førstemann kom til termin her, andre ble jeg satt i gang i uke 38 pga fødselsangst. Regner med det blir samme prosedyren denne gangen, om jeg ikke føder før tiden[emoji85] Hadde en konisering for ett års tid siden, så har jo litt kortere livmorhals denne gangen. Så skal bli spennende å se her også [emoji4]

Back
Topp