Sete nr 2 på samme base

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Vi har nå kjøpt Stokke besafe izi go modular bilstol med base som også er fra Stokke, spørsmålet er da om evt sete nr 2 fra besafe modular vil passe på den basen eller ikke siden dette sete ikke ikke vil vær Stokke by besafe?
Ble litt rotete, håper dere forstår [emoji12]

Jeg tror det passer ja! Jeg har hatt forskjellige typer besafe stoler med baser. Jeg har hatt Besafe Izi sleep på basen til besafe (ikke stokke by besafe), og det gikk helt fint. Så regner med at det ikke er annet enn pris/design som er forskjellen. Men det er bare å høre der man kjøper bilstoler, regner med du får prøve også!

Heter basen noe med stokke? Hvis ikke vil jeg tro det er samme basen til alle. Trooor bare forskjellen er at stolene i samarbeid med stokke har vognfargene[emoji28]

Mener basen heter Stokke by besafe ja. Har snakket med de i butikk og jeg forsto det slik at eneste forskjellen på de var at den ene het Stokke by besafe og at de liksom kom i matchende farger til vogn fargene. Håper jo basen også er lik [emoji33]

Mener basen heter Stokke by besafe ja. Har snakket med de i butikk og jeg forsto det slik at eneste forskjellen på de var at den ene het Stokke by besafe og at de liksom kom i matchende farger til vogn fargene. Håper jo basen også er lik [emoji33]

Jeg har også stokke sitt sete, aldri tenkt over om basen er forskjellig[emoji28] Men ut i fra bildene fra barnas hus kan jeg ikke SE noe forskjell hvertfall[emoji85]
IMG_2533.jpgIMG_2534.jpg

De ser jo ganske så like ut ja, jeg har izi go modular da, men sjekket og de var også identiske [emoji16]

Back
Topp