Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er bare å begynne straks du får det. Husk bare å måle på samme sted igjennom hele syklusen, og helst til ca samme tid hver dag [emoji4]Da har jeg bestilt termometer.
Kan jeg bare begynne å tempe når den kommer? Regner med den kommer i løpet av neste uke, og EL skulle være rundt 17-19.
Ser streken. Vanskelig å si.Vis vedlegget 261189fikk denne idag 12 dpo, men tempen sank til 36.40 idag. Tror dere det blir kjemisk da? Litt stressa :/
Ville ha klaska inn aksjer og følt videre med på el testing. Kan hende den har prøvd men slapp ikkje egget. Det er min meiningHvordan tolke dette tro[emoji85] Kanskje el ikke er før ca CD 14allikevel? Vis vedlegget 261336Vis vedlegget 261337
Glemte og si at søkket på tempen kan vere rett opp i morgon.Hvordan tolke dette tro[emoji85] Kanskje el ikke er før ca CD 14allikevel? Vis vedlegget 261336Vis vedlegget 261337
Nydelig temp[emoji7]En av de siste tempmålingene mine på en stund håper jegVis vedlegget 261366
En av de siste tempmålingene mine på en stund håper jegVis vedlegget 261366
Wow HeldigEn av de siste tempmålingene mine på en stund håper jegVis vedlegget 261366

Absolutt, veldig takknemlig for at jeg lett blir gravid, for jeg forstår at det ikke er en selvfølge.Wow Heldig![]()
Det blir jeg og FØR. Dei 5 barna som jeg har, vart jeg gravid på 1 til 4 mnd. Nr 6 skal vel jeg ikkje ha. Alder og egga er ikkje slik som før. Håper den 1 % dryper på meg.Absolutt, veldig takknemlig for at jeg lett blir gravid, for jeg forstår at det ikke er en selvfølge.
Håper det <3Det blir jeg og FØR. Dei 5 barna som jeg har, vart jeg gravid på 1 til 4 mnd. Nr 6 skal vel jeg ikkje ha. Alder og egga er ikkje slik som før. Håper den 1 % dryper på meg.
Håper jeg og det er somHåper det <3
dette.Må opp i morgon eller slapp ikkje egget.CD 11 og det nærmer seg nok temp hoppVis vedlegget 261556
Må opp i morgon eller slapp ikkje egget.
Tester du videre ?
Jeg og bruker å få på 13 og 14 men har hatt par ganger på 10 og 11. Det er muligtSkal ta ny test hjemme i kveld, den jeg tok i mores tror jeg var defekt å rakk ikke ta ny. Pleier få knall positiv på CD 13/14 så litt tidlig sånn egentlig, vi får se![]()
Jeg og bruker å få på 13 og 14 men har hatt par ganger på 10 og 11. Det er muligt