Pupp hele tiden

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Flere?
Bokstavelig talt hengt på puppen i 3t og uansett hva jeg gjør blir han ikke fornøyd.. Prøve bysse. .sutt...men skriker bare og blir ikke fornøyd før han blir satt på puppen.
Kan umulig være heldig ? Redd han overspise.. legge veldig godt på seg...et 12dager gammel...
 
Står å bysser selv her nå vært på brystet i flere timer, sovner der. Gråter med en gang han legges for seg selv. :( Slitsomt!
 
Holdt på i 1,5 time her, jeg er så trøtt! Han er 12 dager og. Han er bare veldig våken og vil ikke annet enn å ammes og bysses...
 
Ja slitsomt er det...ufattelig at han ikke stoppe opp å spise.. holdt på siden kl 21 ikveld...
Lest så mange plasser at babyen regulere selv..men ikke i dette tilfelle...
 
Kan være kveldsuro [emoji4]Vanlig, står skrevet en del om det på ammehjelpens nettsider. Første mi var på det viset, ammet sammenhengende minimum tre timer hver kveld (kun avbrutt av en dopause eller to for min del). Fra kl 20 til kl 23-24 lå jeg rett og slett i senga med henne og bare byttet side for hver gang en pupp var tom og hun ble misfornøyd, hadde med meg iPad og telefon på lydløs, surfet på nettet og spilte mobilspill [emoji12] var utrolig slitsomt, men roet seg da hun var to-tre mnd [emoji4]

Fordelen med det, var at hun «spiste seg opp» til natta, og sov lange strekk uten oppvåkning for mat etterhvert [emoji106]
 
Kan være kveldsuro [emoji4]Vanlig, står skrevet en del om det på ammehjelpens nettsider. Første mi var på det viset, ammet sammenhengende minimum tre timer hver kveld (kun avbrutt av en dopause eller to for min del). Fra kl 20 til kl 23-24 lå jeg rett og slett i senga med henne og bare byttet side for hver gang en pupp var tom og hun ble misfornøyd, hadde med meg iPad og telefon på lydløs, surfet på nettet og spilte mobilspill [emoji12] var utrolig slitsomt, men roet seg da hun var to-tre mnd [emoji4]

Fordelen med det, var at hun «spiste seg opp» til natta, og sov lange strekk uten oppvåkning for mat etterhvert [emoji106]

Som newbee sier, kveldsuro :) veldig vanlig ifølge helsesøsteren i familien min! Akkurat likt her, hver eneste kveld, lillemor er nå rett over en mnd :) akkurat i kveld har vært en bedre kveld! Kun 1,5 time på puppen, vanligvis er hun av og på hele kvelden..
 
Kan være kveldsuro [emoji4]Vanlig, står skrevet en del om det på ammehjelpens nettsider. Første mi var på det viset, ammet sammenhengende minimum tre timer hver kveld (kun avbrutt av en dopause eller to for min del). Fra kl 20 til kl 23-24 lå jeg rett og slett i senga med henne og bare byttet side for hver gang en pupp var tom og hun ble misfornøyd, hadde med meg iPad og telefon på lydløs, surfet på nettet og spilte mobilspill [emoji12] var utrolig slitsomt, men roet seg da hun var to-tre mnd [emoji4]

Fordelen med det, var at hun «spiste seg opp» til natta, og sov lange strekk uten oppvåkning for mat etterhvert [emoji106]

Kveldsuro. .blitt til utover natte uro da. Klokka er over 2 og holde enda på... gått 5t
 
Det er vanlig for mange. Melken forandres gjennom dagen, den er tykkere og i mindre mengde om kvelden og babyen må da oftere til brystet for å spise seg mett til natta.
 
Dette er ikke bare på kvelden /natta men hele dagen og... siste 4 dagene har han sovet 2x 3t ellers skal han ha pupp eller ligge oppå meg... jeg er så sliten kjenner jeg...vært alene i to dager og med en 3åring som har omgangsyka og mamma hjertet gråter fordi jeg ikke kan dele meg i to...og gi begge to det de fortjener av oppmerksomhet
 
Dette er ikke bare på kvelden /natta men hele dagen og... siste 4 dagene har han sovet 2x 3t ellers skal han ha pupp eller ligge oppå meg... jeg er så sliten kjenner jeg...vært alene i to dager og med en 3åring som har omgangsyka og mamma hjertet gråter fordi jeg ikke kan dele meg i to...og gi begge to det de fortjener av oppmerksomhet

Åh, må sende deg en klem [emoji173]️ må være hardt å være alene med to, spesielt med sykdom i tillegg du er såå flink! Har du bæretøy? Kanskje det kan gjøre det litt enklere å ta seg av 3 åringen samtidig!
 
Åh, må sende deg en klem [emoji173]️ må være hardt å være alene med to, spesielt med sykdom i tillegg du er såå flink! Har du bæretøy? Kanskje det kan gjøre det litt enklere å ta seg av 3 åringen samtidig!

Heldigvis fått mannen heim. Og 3åringen er endelig frisk og i barnehagen. Så idag får jeg slappet litt av. Deilig å ligge på sofaen om ikke j3g klare å sove mye så for å slappe av og innhente noe energi igjen..
 
Mi har nettopp holdt på sånn i 2-3 uker. Og har begynt å roe seg nå... Har overspist deluxe og kastet opp det meste etterpå. Men hatt 2-5 dager i mellom på bleiene. Krysser fingrene for at det bedrer seg nå... Men det er nok helt normalt. Slike perioder hadde førstemann også...
 
Vi har hatt kveldsuro nå i ca 2 uker. I går fikk vi en pause uten og fått sovet fra ca 23 til 10.00 med amming hver 3/4 time. Ellers har hun holdt på fra 18/20 til 00/02.30 Med pupp, bæring, skriking og kaving. Er 5 uker.
 
Back
Topp