Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen som vet om det på noen måte er mulig og stoppe mensen for godt?
Må man fjerne hele livmoren? Eller noen måter man kan gjøre det på uten om og fjerne denne helt?
Pga av at min sjangse til og få barn er dessverre ikke her lengre, og har heller ikke økonomi til det..Hvorfor vil du det?
Ved endometriose kan man bli satt i en midlertidig overgangsalder, da det handler om å unngå blødning. Nærmere forklart: når man har det kan man har en betennelsesreaksjon som kan gi blødning inn i nedre mageregion og danne det man kaller endometriomer. De kan finnes på eggstokkene(kapslet inn) de kan være på tarmene dine. For å unngå at dette skjer kan man sette deg i en midlertidig overgangsalder,- noe som passer dårlig med et nært barneønske.
Pga av at min sjangse til og få barn er dessverre ikke her lengre, og har heller ikke økonomi til det..
Og det er nok bare For meg og innse at det er sånn det er![]()
Pga av at min sjangse til og få barn er dessverre ikke her lengre, og har heller ikke økonomi til det..
Og det er nok bare For meg og innse at det er sånn det er![]()
Jamen vi klarer ikke skrape sammen 50000kr ca for ett privat forsøkMirakler kan skje, så aldri gi opp håpet helt[emoji5]
Får dere ikke offentlig?Jamen vi klarer ikke skrape sammen 50000kr ca for ett privat forsøk![]()
Jeg er snart 40 årFår dere ikke offentlig?
Hvis de har henvisning før du er 40 kan de ta deg inn? Trodde det jeg....Jeg er snart 40 år![]()
Vi har ikke pengeneSikker på dette? Har legen sagt at det er vanskelig? Synes det er trist når folk forteller om dette, da jeg så inderlig vet hvordan det er å ikke kunne få barn. Alle følelsene som dukker opp. Hvor mislykket man føler seg, siden det ikke er mulig for deg. Usikkerhet om mannen din fortsatt vil ha deg ved sin side.
Unner ingen den følelsen.
Det er vel mulig å få gjort det du søker, men mulig du må noen runder med fastlegen og sykehuset. Det er ikke sikkert de ønsker å gjøre det i fertil alder. Skjønner at det å få mens er en påminnelse av hva du ikke kan.
Jeg var veldig heldig og fikk barn via ed. Men innser at ikke alle har den øko. Muligheten til det.
Ta vare på deg selv. Gjør ting du er sikker på at du kan (sånn at du får et snev av mestringsfølelse når man sliter med disse tankene) jeg gravde meg ned i jobb, trening, slanking.. fokuserte på det og kjæresten min. Tankene er jo der fortsatt, men de ble godt kamuflert av det andre som tok tid.
Vi har hatt 2 forsøk og de rakk ikke det 3 før jeg ble 40Hvis de har henvisning før du er 40 kan de ta deg inn? Trodde det jeg....
Om ikke begynner jeg å få det travelt med å klare det selv.
Nei[emoji15] trodde man fikk fullføre alle tre forsøkene når man var innenfor[emoji15] shit, dette var greit å vite om.Vi har hatt 2 forsøk og de rakk ikke det 3 før jeg ble 40
Vi har hatt 2 forsøk og de rakk ikke det 3 før jeg ble 40
Nei vi fikk ikke det, hadde de hatt åpent i juli hadde det gått , men når de har steng hele juli så gikk det ikkeNei[emoji15] trodde man fikk fullføre alle tre forsøkene når man var innenfor[emoji15] shit, dette var greit å vite om.
Jamen vi klarer ikke skrape sammen 50000kr ca for ett privat forsøk![]()
Haukeland sykehus, blir 40 i august (11)Hvilket sykehus var dette? Har du fylt 40 år nå?
Dette står på sidene til St. Olavs, du kan jo søke dit for ditt siste offentlige forsøk? Fritt sykehusvalg. Om du ikke har fylt 40 år enda.
"Alder på paret
Kvinner over 38 år kan tilbys behandling dersom ovarialkapasiteten vurderes å være god. Vi har en øvre aldersgrense på 40 år. Dvs. at henvisning må være mottatt før fylte 40 år. Alder på mannen vurderes etter psykososiale kriterier."
Haukeland sykehus, blir 40 i august (11)
Har spurt de men fikk framdeles nei
Jamen vi har ikke de pengene så da hjelper det liteKan du ikke forsøke å få kjøpt medisiner i Danmark? Det har hjulpet oss en del økonomisk. Tror prisen på Hauksen nå er 33.900 for ivf med 2 kontroller. Kan ikke gi opp etter 2 forsøk selv om det er vanskelig økonomisk. Vet det er mye penger... er det ikke noen dere kan låne av evt?