Når snur formen?

Villrosa

Elsker forumet
Septembergull'17
Januarlykke 2019
Noen som har noe oppmuntrende ord? Er så dårlig form og lei av å være i dårlig form! Når snur det vanligvis?

Min form snudde da jeg kom i uke 9 [emoji28][emoji28] har ikke vært kvalm siden helgen for halvannen uke siden [emoji85]

aner ikke når den snur. Forrige graviditet var jeg i kjempefin form og jobbet til siste slutt. Nå er jeg så dårlig at jeg nesten ikke makter mer:( er bare 7+0:dead:

aner ikke når den snur. Forrige graviditet var jeg i kjempefin form og jobbet til siste slutt. Nå er jeg så dårlig at jeg nesten ikke makter mer:( er bare 7+0:dead:
Er så tungt å være dårlig! Håper det snur snart ❤️

Godt spørsmål... her kommer og går det. Verst på natt.

Tenker på det samme som deg, håper det letter litt snart nå..
spydde nå for 5 min siden og sovnet på sofaen sittende i kveld. Har bikket 8 uker og håper det stemmer med andres erfaringer om at det letter litt etter uke 8-9 :hungover::happy:

Her var uke 8-9 værst, før det lettet litt. Går bedre og bedre, er 10+3 i følge menstermin i dag, 11+0 i følge tul.

Forrige gang gav det seg i uke 15-17, men jeg kastet opp i hele svangerskapet.. men betydelig mindre fra den tiden der. Formen ble veldig bra og kvalmen forsvant

Sniker.
Det er veldig individuelt. Jeg ble bedre i uke 15.
God bedring :-)

Jeg har brukt i bli bedre i uke 15 :) Veldig individuelt! Men for de aller fleste så snur formen :P

Jeg har pleid å bli bedre rundt uke 16.

Sist svangerskap ble jeg BEDRE i uke 18, men fortsatte å kaste opp kun på formiddag til uke 32.

Takk for alle svar! Ser jo det er veldig individuelt. Hadde notert at jeg ble bedre i uke10 sist gang, og var derfor håpefull. Men er 10 uker i morgen og ingen tegn til bedring :( Siste uka har jeg i tillegg hatt hodepine nesten hver dag... så blir litt nedenfor... gleder meg til det blir lettere :)

Takk for alle svar! Ser jo det er veldig individuelt. Hadde notert at jeg ble bedre i uke10 sist gang, og var derfor håpefull. Men er 10 uker i morgen og ingen tegn til bedring :( Siste uka har jeg i tillegg hatt hodepine nesten hver dag... så blir litt nedenfor... gleder meg til det blir lettere :)
Føler med deg! Jeg hadde forverring i formen rundt uke 8, verst i uke 9, nå i uke 10 svinger det mer. Er godt med noen bedre dager innimellom, men har fremdeles dager hvor jeg er så kvalm at jeg ikke makter tanken på å bevege med vekk fra sofaen..! Har også hatt hodeverk og mye svimmel noen dager. Håper virkelig det letter snart! Jeg vil tilbake på jobb! Kjeder meg..

Føler med deg! Jeg hadde forverring i formen rundt uke 8, verst i uke 9, nå i uke 10 svinger det mer. Er godt med noen bedre dager innimellom, men har fremdeles dager hvor jeg er så kvalm at jeg ikke makter tanken på å bevege med vekk fra sofaen..! Har også hatt hodeverk og mye svimmel noen dager. Håper virkelig det letter snart! Jeg vil tilbake på jobb! Kjeder meg..
Takk! Krysser fingrene for oss :) Snart er vi jo over i 2. trimester og da MÅ det vel bli bedre :P

Back
Topp