Altså har hørt mye positivt om ahus også. Bare jeg blir redd siden jeg alltid har hørt om negative opplevelser derifra. Har hørt noe få negativt om Ullevål også (man vil alltid høre negativt siden alle kvinner er forskjellige og alle fødsler er unike), men føler ikke jeg har hørt det som i den graden som ahus. Er sikkert bare meg som tenker slik. Finnes forum her der det står om alle sykehusene i Norge og der har kvinner skrevet om hva de synes, så du kan jo lese der [emoji5]
Hørt at bare ahus har lystgass ja, men vet ikke om det har blitt tatt bort nå?? Har ikke fulgt med helt. Ullevål har ikke lystgass nei.
ABC avdeling er der de fokuserer på «naturlig fødsel og smertelindring», de har ikke epidural. Tror de bruker akupuntur, pust og vann som smertelindring blant annet. Jeg synes personlig det er kjempe bra! Har stort ønske å føde i vann [emoji5]
Men dit må man søke selv. Og man kan ikke ha risikosvangerskap/fødsel og bare ett barn i magen. Du kan google så kan du lese litt om hva de forskjellige sykehusene og avdelingene tilbyr [emoji5]