DIY gravideklær.

Karejo

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Noen som har gode ideer? Enten å sy/gjøre om vanlige klær, eller sy fra start :-)

Noen som har gode ideer? Enten å sy/gjøre om vanlige klær, eller sy fra start :)

Har sett noen videoer om dette, på jeans kan man klippe av stoffet i lommene, og sy inn veldig bred strikk der lommen har vært. Hvor godt det egentlig funker, og hvor fint det blir vet jeg ikke. :hilarious:
Ellers er det da å sy en trekant med stoff på en strikk med knapp og knappehull, kneppe fast i bukse eller skjørt man ikke får lukket, og dytte trekanten med stoff ned så den dekker det åpne området. Så kan man ha magebelte over. Kan ev. Lages av en tanktop e.l.
Hvis noen skjønte de forferdelige forklaringene mine. :hilarious:

har sydd meg er par knekorte tights. Veldig enkelt i grunn, ensfarget Jersey, mønster på vanlig tights og tynn strikk i stoffet over magen. Senket høyden på tightsen til under magen foran og sydde på et stoffstykke som rommet plass til mer.

har sydd meg er par knekorte tights. Veldig enkelt i grunn, ensfarget Jersey, mønster på vanlig tights og tynn strikk i stoffet over magen. Senket høyden på tightsen til under magen foran og sydde på et stoffstykke som rommet plass til mer.

Samme kan jo gjøres med butikkkjøpte tights. Klippe av i rett høyde og sy på nytt i riktig farge. Er vel svart og hvit som gir enklest fargematch

Har sydd meg et par romslige jerseykjoler, tenker det blir mer klær, da med mulighet for amming når jeg får satt meg ned ordentlig :)

Back
Topp