Innkjøp

Blomsterbed

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Juliknøttene 2022
Har dere gjort noen større innkjøp enda? Jeg har tanker om hva jeg kan tenke meg, spesielt med tanke på de større tingene slik som vogn, seng etc. Når tenker dere å begynne med de større innkjøpene? Er jo praktisk for lommeboka å fordele det over litt tid :happy:
 
Jeg vet at mange ønsker og vente til etter oul, men vi har startet, for og fordele utgiftene [emoji4] Så kan vi også handle når vi ser tilbud som vi er interessert i [emoji4]
 
Vi har det meste etter storebror, men sist begynte vi etter oul.
 
Jeg har også tenkt at OUL blir som en grense, heldigvis er det ikke så lenge til midten av juli :)
 
Har kjøpt brystpumpe (før jeg ble gravid), og bilstol med base nå nylig. Venter med vogn enda litt lenger, men frister å kjøpe nå når feriepengene kommer. Så kan klær og smånødvendigheter kjøpes etterhvert.
 
Jeg har bestilt brystpumpe og flasker, handlet en sammenleggbar bade balje (brukt) og følger med på Finn og Facebook.

Men av det jeg kan komme på, så er det egentlig kun de «store» tingene som vogn, seng, bilstol, skap, stellebord, lekegrind (skal kjøpe brukt) og sånn som gjenstår.. det avventer jeg til jeg får engangsstønaden fra nav rundt uke 26. Men klær og sånn blir avventet litt til vi vet kjønn [emoji4]

Men kommer da også til å se etter tilbud og brukt [emoji4]
 
Jeg har kjøpt vogn da den vi ønsket oss var på tilbud så og si :) slo til. Har sett på babysete, men tenker at det kan være lurt å vente litt til. Fordele utgiftene samt at det helt sikkert kommer flere tilbud fremover :)
 
Eg fikk arve vogn av eine søstera mi :happy: så slipper de utgiftene og vugga har kommet i hus (familie vugge). Men har ikke kjøpt inn noe selv ennå :happy: klør litt i fingrene ;)
 
Vi ser etter brukt vogn, så akkurat det stresser vi ikke med [emoji4]
Venter til etter morkakeprøven, er den fin så føler vi oss veldig trygge [emoji4]

Vi tenker også at OM vi ikke har kjøpt for mye når det nærmer seg, så skal vi storhandle på Black Friday, siden det er ganske nærme termin [emoji14]
 
Vi ser etter brukt vogn, så akkurat det stresser vi ikke med [emoji4]
Venter til etter morkakeprøven, er den fin så føler vi oss veldig trygge [emoji4]

Vi tenker også at OM vi ikke har kjøpt for mye når det nærmer seg, så skal vi storhandle på Black Friday, siden det er ganske nærme termin [emoji14]

Ja, black friday har jeg også notert meg [emoji87] genialt å i alle fall følge med å se om det er noen gode tilbud på det man ønsker seg
[emoji4]
 
Har en del ting etter guttene så trenger ikke så mye. Men må ha nytt stellebord. Og klær:)
 
Har også tenkt på black friday, men tror ikke jeg klarer å vente med store ting slik som vogn, seng etc frem til da. Andre ting slik som smått utstyr, evt bæresele, tøy o.l vil jeg nok klare å vente med :happy:
 
Vet barnas hus pleier å ha 25% på det meste et par ganger i året...

Nå har jo vi mye... men skal enten kjøpe ny bag til babyjogger-vogna vår eller spørre om å få kjøpe søsteren sin bugaboo buffalo vogn. Selv om jeg i all hemmelighet drømmer om ny [emoji851]
Bilstolpose, bilstol osv har jeg. Tror storesøster er ferdig med vognsoving innen baby kommer, så da slipper jeg i tilfelle å kjøpe ny voksipose.

Så her blir det vel rolig frem til oul iallfall. Har jo det aller aller meste!
 
Kjøpte en vogn brukt, kjempe fin! Fått ordnet oss bilstol også[emoji7] greit å fordele utgiftene syns jeg. Kan fort bli dyrt.
Skal også bestille bed side crib snart:)!
 
Tenker litt på å finne vogn brukt. Bør kanskje ta en tur til butikken og prøve litt forskjellig så vi vet hva vi skal se etter på bruktmarkedet :joyful:
 
Jeg fikk hentet ut gavepakken fra name it i går også. Den var sååå søt :happy::happy::happy:
 
Kjøper vogn brukt, funnet den jeg vil ha på finn og henter til helgen!
 
Vi har de store tingene etter kommende storebror, og kan bruke både vogn og bilsete til denne skatten også. Seng og stellebord har vi også tatt vare på [emoji4]

Men i dag hadde jeg første innkjøp av en ulldress! Regner jo med at det blir mest ull den første tiden på disse babyene som kommer midtvinters [emoji171]
 
Back
Topp