Idag blir det grillmat
eeendelig vær å grille i 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åååååh,hærlig!!I dag blir det reker og loff
Kan heldigvis sitte ute og nyte, så slipper vi ev. Søl inne.![]()

gravid-hjerne....Haha, ikke så lett å alltid holde styr på det[emoji23] Hva skulle dere egentlig hatt idag? Ble nysgjerrig[emoji85] aner ikke hva vi skal ha til middag idag?! Er så varmt.. gradestokken viser 49 grader i sola og 26 i skyggen på baksiden av huset...Pølsegrateng idag siden søndagsmiddagen vistnok havnet på grillen her om dagengravid-hjerne....
Skulle ha langtidsstekte koteletter med ovnsbakte grønnsaker og fløtepoteter til!!!Haha, ikke så lett å alltid holde styr på det[emoji23] Hva skulle dere egentlig hatt idag? Ble nysgjerrig[emoji85] aner ikke hva vi skal ha til middag idag?! Er så varmt.. gradestokken viser 49 grader i sola og 26 i skyggen på baksiden av huset...
men grisen hadde han hentet til grillmaten , uten att jeg viste det
åååh,jeg fatter ikke att dere klarer mat i det hele tatt der nede 
Ååååh, dæven! Det hørtes godt ut[emoji10] Hehe, slikt skjer noen ganger. Nei, det er ganske grusomt varmt her nå[emoji20] Og middag frister ikke like mye..Skulle ha langtidsstekte koteletter med ovnsbakte grønnsaker og fløtepoteter til!!!men grisen hadde han hentet til grillmaten , uten att jeg viste det
åååh,jeg fatter ikke att dere klarer mat i det hele tatt der nede
![]()
Jaaaah, å jeg som var så KJØTTSULTEN!!!Ååååh, dæven! Det hørtes godt ut[emoji10] Hehe, slikt skjer noen ganger. Nei, det er ganske grusomt varmt her nå[emoji20] Og middag frister ikke like mye..

Har så lyst på kjøtt selv om dagen,noe jeg ikke har til vanlig, for da spiser jeg selv nesten ikke kjøtt[emoji85] vi har hatt pastasalat med grillet kylling 2 ganger denne uka, for er for varmt å spise "tung middag"[emoji11] [emoji106]Jaaaah, å jeg som var så KJØTTSULTEN!!!
Tror jeg hadde nøyd meg med en lun pasta/kyllingsalat der nede ,Max det![]()
Ja det kan jeg virkelig tenke megHar så lyst på kjøtt selv om dagen,noe jeg ikke har til vanlig, for da spiser jeg selv nesten ikke kjøtt[emoji85] vi har hatt pastasalat med grillet kylling 2 ganger denne uka, for er for varmt å spise "tung middag"[emoji11] [emoji106]

Ja, hadde vært godt med baguetter også[emoji11] Mannen lager kjøttdeig med masse grønnsaker og tomatsaus med pasta til! Det får duge idag! Nå som det er så varmt så er jeg ikke mye verdt... verste er at jeg har så lyst på Biff og Brie og kan ikke spise noen av delene[emoji45] [emoji19] Æsj, bacon høres ikke godt ut heller, men kjipt å kaste opp av det!Ja det kan jeg virkelig tenke megeller fylte baguetter med noe godt snacks oppi
greit i varmen
ja kjøtt er alstå blitt alfa å omega her og,men BACON!! Om det bare er en TWIST of bacon i noe , ja da spyr jeg!!
![]()
Det hørtes enkelt, godt å greit utJa, hadde vært godt med baguetter også[emoji11] Mannen lager kjøttdeig med masse grønnsaker og tomatsaus med pasta til! Det får duge idag! Nå som det er så varmt så er jeg ikke mye verdt... verste er at jeg har så lyst på Biff og Brie og kan ikke spise noen av delene[emoji45] [emoji19] Æsj, bacon høres ikke godt ut heller, men kjipt å kaste opp av det!

I dag blir det kveite med sandefjordsmør, gulrot og sellerirotpuré[emoji39]