Vugge

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Noen av dere som skal ha vugge i stuen som babyen kan ligge i på dagtid?
Jeg har veldig lyst på det, men finner ingen jeg faller helt for :eek: Har veldig lyst på en gammel vugge og ikke de nymoderne som ser ut som en vanlig seng nesten. Noen som har funnet noen sted som selger vugger som ligner på sånn så de så ut før? (om noen skjønner hva jeg mener) :)
 
  • Liker
Reactions: CS
Vi kommer nok til å bruke en kurv som har gått i arv i generasjoner. Tror det finnes tilsvarende utgaver i litt mer moderne utseende. Har du forsøkt å søke opp det? :happy:
 
Tror vi kommer til å skaffe oss en lekegrind. Også blir det eventuelt soveplass [emoji4]
 
Kommer nok til å bruke den jeg selv hadde som baby.
 
Noen av dere som skal ha vugge i stuen som babyen kan ligge i på dagtid?
Jeg har veldig lyst på det, men finner ingen jeg faller helt for :eek: Har veldig lyst på en gammel vugge og ikke de nymoderne som ser ut som en vanlig seng nesten. Noen som har funnet noen sted som selger vugger som ligner på sånn så de så ut før? (om noen skjønner hva jeg mener) :)

Finn.no kanskje? Vi blir nok å kjøpe en lekegrind med hev/senk så lillebrøster får være trygg fra storesøster mens jeg f.eks er på do [emoji23][emoji85]
 
Hadde sist, men brukte den knapt. Endte med å ligge i lekegrinda eller i sofaen ;-) Etterhvert bare ute i vogn på dagtid.
 
Jeg er litt fristet til det. Hadde ikke med nr en men da hadde vi mindre plass :)
 
Hadde sist, men brukte den knapt. Endte med å ligge i lekegrinda eller i sofaen ;-) Etterhvert bare ute i vogn på dagtid.
Ja jeg har dessverre ikke muligheten til å la ungen sove ute. Bor i andre etasje så føler det blir veldig uansvarlig og la ungen ligge å sove så langt unna meg. Har 2 trapper opp til leiligheten. Pluss de som bor nede har 2 barn og hund. men vugge er jo bare de første mnd da, Når ungen blir større blir det nok å sove i senga si på rommet om dagene :)
 
Vi fikk en kurv av ei venninne som vi hadde i stua helt i begynnelsen. Ble fort soving på tur eller bare i vognbagen på farten.
 
Har du prøvd å søke på Finn og lagre søke slik at du får opp hver gang noen blir lagt ut? Plutselig dukker det opp noe du liker :D

Vi har kjøpt en leandervugge som skal være i stua :)
 
Har en kurv som jeg sov i da jeg var liten. Min mor sydde nye trekk og "gardiner" til den da niesen min brukte den på dagtid. Så det eneste som trengs er en ny madrass og en liten vask❤
 
har fått snakket med moren min og skulle få låne vugga de har tatt vare på :D Så er kjempe glad ❤
 
Noen av dere som skal ha vugge i stuen som babyen kan ligge i på dagtid?
Jeg har veldig lyst på det, men finner ingen jeg faller helt for :eek: Har veldig lyst på en gammel vugge og ikke de nymoderne som ser ut som en vanlig seng nesten. Noen som har funnet noen sted som selger vugger som ligner på sånn så de så ut før? (om noen skjønner hva jeg mener) :)

Vi har brukt vugge, og kommer nok til å bruke den nå også, men med kommende storebror på 2,5 år har vi tenkt å kjøpe denne til å ha i stuen, så han ikke kan rekke baby [emoji23][emoji171]IMG_0604.jpg
 
Husker ikke hva jeg hadde til de andre to :eek:
Bare vogn og lekegrind tror jeg, har lyst på en vugge eller noe denne gang :)
 
Lekegrinda jeg hadde til førstemann ble aldri brukt.. Brukte heller vippestol, slik at han kunne bli med dit jeg var.
Vugge brukte vi de første månedene. Veldig koselig når babyen kommer vinterstid, og det kan bli for kaldt å ligge ute i vogna.
Jeg kjøpte den vi hadde på finn.no, men solgte videre pga plassmangel. Det dukker stadig opp noe fint [emoji16]
 
Vi skal ha lekegrind på hjul som jeg kan rulle med meg rundt, og så har vi en vuggesak fra Stokke. Synes ikke den er så pen, for den passer ikke inn i stilen vår, men den er nok veldig praktisk.
 
Back
Topp