Håndarbeid

Men akkurat den setningen, de mener snu-strikk-fellavpåsammemåte, snu-strikk-fellavpåsammemåte,
snu-strikk-fellavpåsammemåte, helt til man bare har 3 igjen eller?

Jeg får 27 hvis jeg gjør det på min måte (skal være mer enn 28 for står man skal strikke sammen til man har 28), skal hente opp 5 på hver side av hæl, men det virker så lite ifht hvor lang hælen blir.
Stemmer. Snu, strikk, snu, strikk. Alle masker skal strikkes på siste omgang.

Hvis det bare skiller én maske kan du enten bare la det være, eller om OCD tar overhånd kan du hoppe over én felling. :)

Det er en ting du kommer til å bli flink til; småtriksing for å få oppskrifter til å gå opp. ;) er ikke alltid oppskriftene stemmer 100%. :)

Stemmer. Snu, strikk, snu, strikk. Alle masker skal strikkes på siste omgang.

Hvis det bare skiller én maske kan du enten bare la det være, eller om OCD tar overhånd kan du hoppe over én felling. :)

Det er en ting du kommer til å bli flink til; småtriksing for å få oppskrifter til å gå opp. ;) er ikke alltid oppskriftene stemmer 100%. :)
Argh, slikt får innsiden av huden min til å klø... har nok litt OCD ja...

Kjempefin!!! [emoji1303][emoji1303]Kan anbefale litt høyere vrangbord oppover leggen også. Og å legge opp på en pinne tykkere enn den du skal strikke med, så det ikke blir en stram kant som hindrer liten fot å komme inn i sokken...

Kjempefin!!! [emoji1303][emoji1303]Kan anbefale litt høyere vrangbord oppover leggen også. Og å legge opp på en pinne tykkere enn den du skal strikke med, så det ikke blir en stram kant som hindrer liten fot å komme inn i sokken...
Oi, det var lurt! Ble stram kant ja. :bored:

7A8862B9-1905-4620-B533-78903D6E67FA.jpeg

Strikke snor er gørr kjedelig.....!

Et par cm igjen på bolen på Ankers trøye, str 6-9mnd til lillebror. Garn er drops cotton merino i fargen rust :) neste ut er en lik til storebror, men han har selv plukket ut sennepsgul merino ekstra fine :)
Snapchat-31713065.jpg

Back
Topp