Når har dere ferie i år da? Fellesferien? Jeg er i permisjon og samboer har fellesferien, lurer på hva vi skal finne på for noe da![]()
Jeg har permisjon. Men mannen har i fellesferien. Vi drar til dk[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har dere ferie i år da? Fellesferien? Jeg er i permisjon og samboer har fellesferien, lurer på hva vi skal finne på for noe da![]()
Godt det er litt bedreHer ble minste hjemme gitt. Hu hadde nok sovet skjevt på nakken sin. Og kom hylende ned uten å bevege nakken. Nå har vi pleia den hele morgen med varmt vann og slikt. For jeg sendte hu ikke på skolen i en slik form. Fremdeles vond, men litt mer mobil nå da.
God turHurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidligvirker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin
blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss
Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading
![]()
God juniHei og god Juni dere![]()
God bedrinhEldstejenta på 3 år er hjemme med vannkopper på fjerde dagen.. full av prikker! Heldigvis er pappaen også hjemme fra Nordsjøen. Hadde blitt travelt å være alene med begge [emoji28]
TakkGod tur

Liker dk (vi er der noen ganger i året, svigers har feriehus der)Jeg har permisjon. Men mannen har i fellesferien. Vi drar til dk[emoji4]
Skravler uansett jegGleder meg til å se premiene for juni nå! Motivasjon for å skravle![]()
Åh, så nydeligeBichon havanaise. Tror det står mellom disse to søte da. [emoji7] De er 4.5 uke nå. Det er fra mammas kennel. Så jeg får ikke vite hvem helt før de har vært hos dyrlegen før uke 8. Men vi begge ser ut til å ha en ekstra for disse to da [emoji7]![]()
![]()

Og dagen bare fortsetter i samme stil.
Den andre bilen ble selvfølgelig ikke EU godkjent...
Er litt usikker på om telefonen har det helt topp siden jeg ha blitt brutt i et par viktige samtaler.
Jeg sitter og venter på banen og er bare oppgittVirkelig ikke en god dag for deg!!
Blir spennende å se.
1 uke i starten av juliNår har dere ferie i år da? Fellesferien? Jeg er i permisjon og samboer har fellesferien, lurer på hva vi skal finne på for noe da![]()
Så søteBichon havanaise. Tror det står mellom disse to søte da. [emoji7] De er 4.5 uke nå. Det er fra mammas kennel. Så jeg får ikke vite hvem helt før de har vært hos dyrlegen før uke 8. Men vi begge ser ut til å ha en ekstra for disse to da [emoji7]![]()
![]()
Kos dereDa har jeg hentet frøkna og er på toget [emoji4]
Ville vinne vogn jegVar jo den og babynest jeg helst ville ha. Ny vogn er jo også flott, men den ville jeg vel bare solgt så kjekkere å vinne noe som blir brukt
Du var for treg..Slenger inn et innlegg så Kengu kan fortsette![]()
Ville vinne vogn jeg