Titter innom her :) Får mest sannsynlig mai barn <3

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Hei alle dere! Her i gruppen er det nok mange som allerede har født og nyter baby tilværelsen <3 Selv venter jeg tvillingjenter nå egentlig hvert øyeblikk. Jeg er 35+0 i morgen, så fødselen kan skje når som helst nå. Jeg blir satt i gang første dagene i juni om ikke jentene kommer nå i løpet av mai dagene.

Personlig har jeg en følelse på at de kommer 29. Mai, men vi får se <3
 
Så koselig med tvillinger da[emoji7]
Blir spennende å se om det blir mai eller juni[emoji1348][emoji1348]
Selv er jeg på overtid så her og blir det baby når som helst[emoji1]
Masse lykke til når fødselen skjer[emoji175] kom gjerne med oppdatering[emoji2]
 
Så koselig med tvillinger da[emoji7]
Blir spennende å se om det blir mai eller juni[emoji1348][emoji1348]
Selv er jeg på overtid så her og blir det baby når som helst[emoji1]
Masse lykke til når fødselen skjer[emoji175] kom gjerne med oppdatering[emoji2]
Ja, veldig spennende!! Gleder meg masse <3

Lykke til med de siste få dagene / timene som er igjen!! Snart er du i mål <3 :D
 
Ja, veldig spennende!! Gleder meg masse <3

Lykke til med de siste få dagene / timene som er igjen!! Snart er du i mål <3 :D

Takk, ja etter å komt til dag 9 på overtid begynner jeg å bli rimelig klar[emoji1]

Du får prøve å nyte de siste dagene/ukene av svangerskapet[emoji175] og masse lykke til igjen med tvillingfødsel. Såå spennende med 2[emoji3][emoji175]
 
Så gøy med tvillinger da![emoji16] Lykke til! Ikke lenge igjen nå[emoji16]
 
Takk, ja etter å komt til dag 9 på overtid begynner jeg å bli rimelig klar[emoji1]

Du får prøve å nyte de siste dagene/ukene av svangerskapet[emoji175] og masse lykke til igjen med tvillingfødsel. Såå spennende med 2[emoji3][emoji175]
Tusen tusen takk!! <3 alt ligger til rette for at jentene kan få komme til verden ved vanlig vaginal fødsel, så dette blir så spennende! Begge med hode ned :D jeg oppdaterer! <3
 
Tusen tusen takk!! <3 alt ligger til rette for at jentene kan få komme til verden ved vanlig vaginal fødsel, så dette blir så spennende! Begge med hode ned :D jeg oppdaterer! <3

Det er jo supert! [emoji1348][emoji1348]
Tror sykehuset at du går i fødsel av degselv eller må bli satt igang?
 
Det er jo supert! [emoji1348][emoji1348]
Tror sykehuset at du går i fødsel av degselv eller må bli satt igang?
Det har jeg hverken spurt om eller de sagt noe om :p jeg har født før, nesten en uke før termin uten å bli satt i gang, så håper å kunne slippe denne gangen også :D
 
Så spennende med tvillingjenter! Blir det eneggede eller toeggede? :) Velkommen skal du være hvis de vil komme i mai :D
 
Da tvillingene lar vente på seg, og siste dagen i mai er kommet, så sniker vi oss ut igjen og tilbake i juni gruppen <3 jeg er helt satt ut at jentene fortsatt har det så fint i magen og faktisk blir enda litt til!

De ble målt i dag til 2700 gram hver, så det er store fine jenter som kommer. Jeg prøver å holde motet oppe for nå er kroppen helt kjørt og full av vann :p
 
Masse lykke til! For en jobb du gjør med to❤
 
Tusen takk <3 37 fullgåtte uker på mandag, så jeg er rimlig fornøyd!! Jeg vet ikke om du har født eller er like ved, men ønsker deg lykke til <3

37 uker er jo vannvittig bra med to.
Er selv tante til tvillinger og de holdt seg inne til uke 39+3. Fikk min skatt for to uker siden❤
 
Back
Topp