Hvor kjenne dere liv?

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Dere som kjenner liv, er det er fast sted dere pleier å kjenne det? Over skambeinet? Ved navelen? Eller varierer det? :hilarious:

Her varierer det veldig. Hun er overalt i løpet av et døgn. [emoji23]

Varierer veldig, føler han er alle veier :hilarious: I dag har jeg kjent han mest nede på venstre side.

Nede på høyre side og litt til venstre for navelen. Noen ganger midt på også, men oftest oppe og nede :)

Mest nederst på begge sider, men noen ganger oppe litt over navlen på begge sider[emoji4]

Mest nederst, det skyldes sikkert at jeg har foranliggende morkake som demper litt høyere opp på fremsiden :-)

Mye nederst, men siste uken har det blitt mer rundt omkring. Merker at han har god plass der inne og skifter stilling i hytt og pine :p

Over alt egentlig. Ikke noe fast sted.

Nesten alltid under navlen, både til høyre, venstre og rett under :p Er par ganger har han vært lenger oppe, men han trives best langt nede!

Nede på høyre side av magen, noen ganger midt på og til venstre, en sjelden gang i navle området

Endelig kjent tydelige spark, kom 19+1! Har morkaka foran! Det var nede på høyre side[emoji7]

Mest nederst til venstre, men igrunn hele nederste del av magen.. I dag fikk jeg et godt spark ganske langt oppe også, tydelig at livmora er godt over navlen nå..

Varierer veldig langs trusekanten. Blitt skikkelig trøkk i sparkene også :) Ser tydelig at hun sparker, og samboer kjenner også.

Back
Topp