Prøvere fra Troms/Finnmark

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Tenker at det er nok sikkert ikke så mange, men siden det er flere tråder her inne med prøvere fra flere steder så må jo vi og ha en. [emoji4]
Er vi mange her? [emoji4]
 
Tromsø :) prøver oss på vårt første barn.. 2 aborter bak oss. Men det sies at alle gode ting er 3.. men nå er jeg lei av å vente.. :sorry:
Prøver på nr 3 her, 1 ma i februar. Så denne gang må det gå, ellers så gir jeg opp prøvingen.
 
Jeg er i dag, 8dpo.. krysser fingrene, svidde av en test i dag.. blenda hvit...
Har dere gamle barn?
Er 6 dpo idag, har ingen tester tilgjengelig for øyeblikket, skal hjem i morgen, men skal klare meg til lørdag [emoji4]
Felles barna er snart 5 og 2 år [emoji4]mens bonusbarna mine er 19, 17, og 12 [emoji4]
 
Er 6 dpo idag, har ingen tester tilgjengelig for øyeblikket, skal hjem i morgen, men skal klare meg til lørdag [emoji4]
Felles barna er snart 5 og 2 år [emoji4]mens bonusbarna mine er 19, 17, og 12 [emoji4]
Da har dere en flott bukett høres det ut som! :)
 
Nei, ettersom vi har hatt 2 aborter mener de at det skal ordne seg.. med tiden.. :sorry:
Etter ma så sa de at viss jeg mister 2 ganger til så får jeg oppfølging.
Men rart at dere ikke får noe oppfølging ettersom det har tatt såpass med tid og enda ikke blitt noe godt resultat av det.
 
Etter ma så sa de at viss jeg mister 2 ganger til så får jeg oppfølging.
Men rart at dere ikke får noe oppfølging ettersom det har tatt såpass med tid og enda ikke blitt noe godt resultat av det.
Har ikke spesielt god fastlege.. prøver å finne en som er bedre.. :confused:
 
Etter ma så sa de at viss jeg mister 2 ganger til så får jeg oppfølging.
Men rart at dere ikke får noe oppfølging ettersom det har tatt såpass med tid og enda ikke blitt noe godt resultat av det.
Hvis du har hatt ma så hadde jeg nektet å ta nei for et nei neste gang.
Har ikke spesielt god fastlege.. prøver å finne en som er bedre.. :confused:
Har du vurdert å be om hjelp privat hos gyn eller en klinikk? Det måtte jeg gjøre for å bli hørt av min forrige fastlege, smalt papirene i bordet etter samtale med fertilitetsklinikk.
 
Back
Topp