****Mai skravletråden****

Ble stranda ja. En kjapp tur.
503afc96a524054f1c46aa5d1e029b88.jpg

Hei i varmen! Hvordan går det med dere? Jeg begynner å kjenne at varmen tar skikkelig på. Har begynt å skrive og så blitt avbrutt, eller rett og slett sovnet :o

Redningen for middager er visst slow cookeren. Kuttet opp grønnsaker og la sommerkoteletter på toppen, trykket på displayet og så var middagen klar da vi kom hjem :)

Hei i varmen! Hvordan går det med dere? Jeg begynner å kjenne at varmen tar skikkelig på. Har begynt å skrive og så blitt avbrutt, eller rett og slett sovnet :o

Redningen for middager er visst slow cookeren. Kuttet opp grønnsaker og la sommerkoteletter på toppen, trykket på displayet og så var middagen klar da vi kom hjem :)
Hørtes veldig greit ut det. [emoji1] Jeg kjenner å lage middag er ett fryktelig ork. Og jeg har det kaldt i stua. Men jeg er så trøtt av varmen. Blir litt slått ut [emoji57]

I dag satte vi ut badebaljen til Lillejenta og fylte den med vann, og det var veldig populært. Begge ungene plaske og koste seg :)
Herlig ! Skulle helst hatt en liten en på terrassen jeg også. Slipper jeg dra til stranda hver gang [emoji23] Koselig på stranda også da. Og hu svømmer jo selv. Og får tydeligvis nye venner hver gang også. Går til alle hu ser. Samme om de kan norsk eller ei (sikkert turister der også hører jeg) og spør de "vil du leke med meg? " I dag fikk hu 3 nye venner [emoji56]

Men hadde vært fint med en på terrassen så hu kunne bare løpt ut og kjølt seg ned i [emoji5]

Herlig ! Skulle helst hatt en liten en på terrassen jeg også. Slipper jeg dra til stranda hver gang [emoji23] Koselig på stranda også da. Og hu svømmer jo selv. Og får tydeligvis nye venner hver gang også. Går til alle hu ser. Samme om de kan norsk eller ei (sikkert turister der også hører jeg) og spør de "vil du leke med meg? " I dag fikk hu 3 nye venner [emoji56]

Men hadde vært fint med en på terrassen så hu kunne bare løpt ut og kjølt seg ned i [emoji5]

Kjekt når barna lager seg nye venner så lett :)
Jeg synes dere er heldige som har en strand dere kan gå til :D

Kjekt når barna lager seg nye venner så lett :)
Jeg synes dere er heldige som har en strand dere kan gå til :D
Absolutt. Er rett i nærheten. 5 min unna faktisk [emoji56] Spurte søstra mi om å være med og ungen hennes. Men hu måtte tenke på det... Og plutselig var kl 1730 nesten. Så da gikk vi alene og jeg skrev at vi gikk før det ble for sent. Måte på hvor lenge jeg venter [emoji23]

Men sånn ellers er det sånn i max 15 min kjøreavstand minst 10 badeplasser i enten sjø eller vann jeg kommer på nå liksom

Hater å lage middag når det er så varmt. Detter helt i do[emoji23]

Nå drar vi og tar oss et raskt bad[emoji7]
Det er jeg oppvokst med at vi ikke gjør

Når det er aå varmt spiser vi noe lett og kaldt. Gjerne kavring med melk. Så lager vi middag når det er blitt litt kjøligere. Spiser ikke varm mat når dagen er på sitt varmeste.

Medfører litt sen kveld på yngstemor

Usikker på hva jeg skal gjøre i morgen da. Alene med ungene på ettermiddagen og eldste skal på øving med kulturskolen 18-20 og må hentes etterpå. Kan ikke begynne å grille etter det, for det blir for sent for lillemor som muligens sovner i bilen på vei hjem... Men meldt varmetopp, så neppe at jeg står kl 16 og griller og spiser varm mat altså

Kjedelig da :( Hater når det skjer. Tvitvi da !

Ja, ikke sant! Og for et par år siden mistet jeg den delen som hører til stellevesken på flyplassen. Så hadde vært supert med den stellevesken, faktisk.

Tvi tvi du også:D

Valgfritt. Men de må signere papirer at det er kun det de får lov til. Ikke spille, surfe og slikt. Reglene skal følges. Hu ringte hvertfall i går og jeg er glad de får lov. Tror hu hadde slitt om ikke. Hu kan bli litt usikker til tider. Så sikkert godt å få prate med oss og fortelle hva de gjør og slikt. Kosa seg hvertfall [emoji5]
Her var det kun lov i nødstilfeller..

Back
Topp