Nei det er min erfaring også.. vertfall med EL testene... babyplan sine slår ut hos meg men one step sine gjorde aldri det...Dei one step er ikkje så sensitive som babyplan sine. Min erfaring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er min erfaring også.. vertfall med EL testene... babyplan sine slår ut hos meg men one step sine gjorde aldri det...Dei one step er ikkje så sensitive som babyplan sine. Min erfaring.
Nei det er min erfaring også.. vertfall med EL testene... babyplan sine slår ut hos meg men one step sine gjorde aldri det...
Hm.. ja de ser ikke ut som de jeg har...Vis vedlegget 260365
Dessa liker jeg best
Der er noe. Skimter noe.
Ååå ikke si det[emoji5] Nå ryker snart siste tidlig test[emoji5]
Ja det er jo i teorien det... testet svakt positivt 10 dpo med 10mlu babyplan forrige gang... har ikke disse nå,bare one step fra ebay og det kan jo være disse er dårlige... jeg har jo ikke noen god erfaring med eggløsningstestene deres vertfall.. Så jeg håper jo det bare er for tidlig...
StrimmelHvilken one step bruker du fra eBay? Er det strimmel eller de som ligner på A1 testene?
Strimmel![]()
Jeg kommer nok bare til å kjøpe babyplan fra nå av... One Step sine har ikke imponert meg på EL fronten ivertfall..Jeg bruker de andre. Litt spent på hvordan de er i forhold til babyplan![]()

Jeg kommer nok bare til å kjøpe babyplan fra nå av... One Step sine har ikke imponert meg på EL fronten ivertfall..![]()
Det vil jeg absolutt anbefale! Hadde jeg ikke brukt babyplan samtidig for å sjekke,så hadde jeg ikke funnet EL.. fikk positiv babyplan men LANGT ifra positiv på One Step sine... så jeg klarer ikke stole på de mer...Huff, såpasshadde håpt de jeg bruker var bra. Får håpe det er forskjell på de
Tror jeg bestiller meg noen babyplan også
![]()
Det vil jeg absolutt anbefale! Hadde jeg ikke brukt babyplan samtidig for å sjekke,så hadde jeg ikke funnet EL.. fikk positiv babyplan men LANGT ifra positiv på One Step sine... så jeg klarer ikke stole på de mer...
Skjønner jeg godtDet skjønner jeg godt. Da har jeg bestilt meg noen babyplan tester ogsåHadde bestemt meg for å ikke kjøpe disse tidlige strimlene men klarte ikke å la vær
![]()
Skjønner jeg godtHar vært fornøyd med de
![]()
ja det skjønner jeg... men man må bare kaste seg på hesten igjenTror bare jeg har litt angst for disse svake strekene som kom nå når jeg mistet. Tok så lang tid før jeg fikk sterkere strek på de tidlige. Men tror nok det var noe gale fra begynnelsen av da.
Hvis jeg tester positiv denne syklusen så håper jeg alt er annerledes da. Blir det svake streker som sist så er jeg ganske sikker på at det ender i SA igjen.
ja det skjønner jeg... men man må bare kaste seg på hesten igjen
Det kommer til å gå bra denne gangen![]()
Disse har jeg fått utrolig sterke skygger, og tilogmed svak rosa strek på, uten å være gravid. Så har lært at det man den ikke med engang, så er det ingenting [emoji14]Vis vedlegget 260384 Her er min blenda test i dag 8 dpo. Følte jeg så en svak svak strek på den i dag tidlig men tror nok bare jeg er ekspert på streksyn [emoji14]
Denne som er på bilde er fra i sted og der var det ingen streker.
Disse har jeg fått utrolig sterke skygger, og tilogmed svak rosa strek på, uten å være gravid. Så har lært at det man den ikke med engang, så er det ingenting [emoji14]